Tips welk geslacht beïnvloeden J of M

Ik vind het een beetje heftige reactie. Ik begrijp deze vraag zeer goed. Ik heb 2 zoontjes en wij zouden heel graag nog voor een 3e willen gaan. Uiteraard is gezondheid het belangrijkste maar ik ontken niet dat ik zooooo graag zou willen dat de 3e dan een meisje is als ik zwanger mag raken.
En ik ben ook van plan om dingen te proberen om dit te beïnvloeden.

Ik heb weleens gehoord dat de man bovenop kan zorgen voor een meisje en daarnaast vroeg in de cyclus vrijen, en een paar dagen voor je ovulatie stoppen met vrijen.
 
Misschien is het een heftige reactie, maar het was ook mijn eerste gedachte. Na wat langer er over nadenken bedacht ik me dat het natuurlijk prima is dat iemand een voorkeur heeft of iets wil proberen om het een beetje te sturen (mijn zwager+schoonzus kregen pas bij nr 5 een kindje van het andere geslacht en hadden dat vast ook eerder gewild). Het lijkt me ook niet dat je minder van je baby zal houden als het toch van een ander geslacht is dan je probeerde.
De heftige reactie vind ik alleen niet zo gek als je zelf in een andere situatie zit. Zelf ben ik lang bezig geweest en ook miskramen gehad. In de familie ook mensen waarbij het niet gelukt is. Dan schiet de gedachte: 'het gaat toch om een gezond kindje' denk ik snel door je hoofd. 
 
Eens met iedereen!! Ik heb ook 2 gezonde jongens waar ik zielsveel van hou en dolgelukkig mee ben maar ook ik had graag gewild dat de 2e een meisje was geweest. Nu maar poging wagen bij nr 3. Heb idd gelezen dat timing nog beetje kan werken.
 
Terug
Bovenaan