Tips?

<p>Hoi, </p><p>sinds een ik de 7de week ben in gegaan de hele ochtend misselijk. Vandaag bleef het eigenlijk de hele dag hangen. </p><p>Durf S nachts ook niet op te staan maar moet wel ivm plassen. Overgeven heb ik nog niet gedaan gelukkig.</p><p>Daarvoor voelde ik me gewoon goed, maar was er wel bang voor. Iemand tips wat je er een beetje tegen kan doen?</p><p>Snap dat het bij veel gebeurd, s ochtends eet ik ook eerst even een soepstengel oid. </p>

Hey!
Vervelend he? Soms is het juist even fijn om de spugen, ben je het daarna kwijt.
Bij mij helpt kwark en Yoki!
Thee op nuchtere maag is sws spugen, zelfs nu ik 20 weken ben!

Neem je vitamientjes,ijzer enz? Anders bij de vk even je bloeddruk laten meten voor alle zekerheid. Of je kunt bijvoorbeeld niet meer tegen de geur van je ambi puur ofzo.
iig nooit aannemen bij dit soort dingen dat het zo’n cliche ‘kwaaltje’ van de zwangerschap is. Altijd ook verder zoeken ☺️ anders zie je misschien iets over t hoofd daardoor. Zowieso beterschap ?

Oh wat vervelend he!
Ik ben ondertussen al bevallen maar weet nog zo goed hoe beroerd ik mij voelde van de misselijkheid..
Tussendoor veel kleine dingetjes proberen te eten en je rust pakken.

Uiteindelijk heb ik pillen van de huisarts gekregen omdat het niet meer te doen was..Uiteraard niet schadelijk voor je baby.

Succes en sterkte.
Vaak gaat het na 3 maanden voorbij!! Ik was na 14 weken veel de oude.

Het is inderdaad vervelend. En ook een beetje proberen wat bij jou helpt. Ik dronk sochtends zo weinig mogelijk, want dan kwam het er bij mij altijd uit. Dus pas na 11 uur drinken. Thee was bij mij ook niet te doen, nuchter of niet.. 
Wat verder goed hielp:
-Om de 1-2 uur iets kleins eten (soms gewoon elke 10 minuten een paar druiven)
-vanillevla
-zoet drinken, zoals appelsap (geen sinaasappelsap) 
-Beschuit, krackers, toastjes
-ontbijt op bed (manlief lief aankijken of avond ervoor klaar zetten) 
Inmiddels ben ik 20 weken, het wordt echt beter! Succes en sterkte! 

Betekend dat je hormonen aan het werk zijn. Goed teken dus. Maakt het niet minder vervelend. Voor mij helpt het om te eten. Door de hele dag kleine beetjes. Laat je geen gember adviseren. Ik lees dat regelmatig op forums terwijl gember word afgeraden tijdens zwangerschap. En doe lekker rustig aan.je lichaam is heel hard aan het werk dat is al zwaar genoeg. Dus waar je rust kunt pakken, pak die.

Bedankt allemaal!
ja het is even zoeken, wat werkt of niet.
heb woensdag pas de eerste afspraak staan, heb er nog maar een paar daagjes dus last van. Maar beperkt het wel s ochtends allemaal en niet echt handig met werken. 

Terug
Bovenaan