Tips?

[quote quote=10126626]Neem je vitamientjes,ijzer enz? Anders bij de vk even je bloeddruk laten meten voor alle zekerheid. Of je kunt bijvoorbeeld niet meer tegen de geur van je ambi puur ofzo. iig nooit aannemen bij dit soort dingen dat het zo’n cliche ‘kwaaltje’ van de zwangerschap is. Altijd ook verder zoeken anders zie je misschien iets over t hoofd daardoor. Zowieso beterschap [/quote]
Ik slik de foliumzuur van Davitamon met visolie, multivitamine en mineralen. Woensdag heb ik de eerste afspraak. Wou het er toch even over hebben

Cola cola en nog eens cola. Ik heb de eerste weken zoveel cola gedronken dat hielp gewoon ofzo. En ik heb trouwens wel gewoon gember thee gedronken hielp heel goed en mijn dochter is gezond en bijna 9 weken inmiddels ;)  

Bij mn eerste zwangerschap hielp continu eten. Bij deze zwangerschap hielp dat niet, moest helaas veel overgeven. Maar als ik toch trek had, at en dronk ik waar ik zin in had en dan ging het vaak goed. 

Geen echte tips, maar gember(thee) kan volgens het voedingscentrum gewoon gebruikt worden. Dus proberen kan geen kwaad. Eventueel lekker met citroen en/of honing.

Ik heb precies hetzelfde! 
Na 20 uur probeer ik niks meer te drinken. Voor het slapen gaan iets eten (iets waar ik zin in heb, bijv vanilla vla wat het maagzuur tegen houdt).
bij het opstaan eet ik een droog volkoren beschuitje. (Inmiddels drink ik daar rosvicee laxo bij voor mijn darmen).
Langzaam opstaan. Gedurende de dag probeer ik honger voor te zijn (dat betekent dus constand eten Hah) en slik ik twee keer per dag gember capsules. 
Zowel de gember capsules als de rosvicee laxo op aanraden van de vk. 

Op deze manier is het redelijk vol te houden voor mij! Succes.

Was in het begin ook misselijk maar hoefde niet te spugen. 
Wat bij mij hielp was voldoende slapen, hoe uitgeruster ik was hoe beter ik me voelde. 
Kleine beetjes verspreid over de dag eten ipv 3 volledige maaltijden.
En was even uitzoeken wat wel en niet lekker viel. 

Ik ben tot zeker 20 weken misselijk geweest, waarbij ik tot een week of 16 echt niks binnen kon houden. Het is voor elke vrouw anders wat ze wel en niet kunnen eten etc.
Ik kon geen zure dingen hebben als fruit en yoghurt terwijl dat juist was waar ik trek ik had. Het was voor mij heel erg zoeken maar het veranderde ook elke week. Ik had op een gegeven moment Twix op mijn nachtkastje liggen. Dat at ik 's ochtends en dan kon ik na een half uur redelijk veilig op staan en voorzichtig wat eten.
Als je je ergens niet prettig bij voelt of zorgen om maakt, gewoon altijd met de verloskundige bespreken.

Terug
Bovenaan