TIPS???

Hoi Natasja,

Ik vind een ouder kind met een speen overdag in persoonlijk ook geen gezicht. Puck weet dat de speen echt bij 'slapen'hoort. Ze krijgt m in bed en doet m zelf uit en gooit m in bed als we haar eruit halen. Overdag in bed doet ze m zelf ook meteen weer in. Als ze bv in de auto slaapt krijgt ze ook wel een speen of in de buggy, maar ze weet dat ze m echt alleen inmag als ze gaat slapen. EN daar komen ze vanzelf een keer vanaf hoor.

Succes! Liefs, Marcia mv Puck.

Dank jullie wel.

Als ik dit zo lees denk ik niet dat ik me zo druk moet maken. Jamie heeft hem eigenlijk ook alleen in in bed en in de auto als we ver weg gaan. Ik vind het echt een rotgezicht een kindje met een speen in de mond als ze al ouder zijn. Dat wil ik dus echt niet en is ook slecht voor de spraak heb ik me weleens laten vertellen. Voorlopig laat ik het zo maar dan.

Gr. Natasja mv Jamie

Tijs heeft zijn speen ook alleen in bed. Overdag heeft hij hem niet nodig. Maar als hij hem ziet, dan wil hij hem meteen hebben, maar buiten zijn bed krijgt hij hem niet.
Hij tut er alleen op met in slaap vallen. Als hij slaapt, dan laat hij hem uit zijn mond vallen en slaapt lekker met mond dicht verder. Dus heel lang tut hij er ook niet op. Ik vind het geen probleem zo en als hij dat lekker vindt, laat ik hem lekker tutten in zijn bed.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan