Tips??

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Ik ben nog steeds ziek thuis! Bah!! Dus schrijf ik nog maar een stukje....Tja....je moet wat doen hé, om de tijd door te komen! Whahaha!!

Zoals jullie weten gaan mijn man en ik a.s donderdag naar de huisarts en nou vroeg ik me af of jullie nog tips hebben over waar ik me op moet voorbereiden en wat slim is om te vragen of voor te stellen?

Ik heb namelijk geen idee! Ik ben iig niet zenuwachtig, ook wel fijn aangezien ik niet weet wat er gaat komen en is het ook wel prettig te weten dat we nu niet meer hoeven aan te modderen....Dat er waarschijnlijk duidelijke stappen gezet kunnen worden!

Uiteraard zal ik donderdag ff wat van me laten horen! Thanks again!!

Liefs Lynn

ik heb helaas geen tips voor je. Maar ik wil je wel heel veel succes wensen

liefs

Hai,

ik heb helaas ook geen tips voor je,
maar wil je ook veel succes wensen!

liefs Elke

Ik denk dat het gesprek vooral vanzelf gaat.
Hij zal je vragen stellen en misschien alvast wat bloedprikformulieren meegeven (dat is mooi want dat scheelt je dan later weer wachttijd) en waarschijnlijk een verwijzingsbrief voor een ziekenhuis (gynaecoloog).

Ik denk zelf dat hij geen onderzoek of inwendige echo oid. doet, dat doen ze meestal alleen bij de gyn en meestal alleen rond je ei, en daar zit je nu niet toch, want je was net ongi.

ik heb zelf de vragen gesteld over wat ik kan verwachten in welke volgorde en op welke termijn. Hij kon niet alles beantwoorden toentertijd, dat werd allemaal bij de gyn wat concreter. Ik had wel temperatuurlijst bij me, maar daar keek hij slechts 1 seconde op de eerste en verder niet. Daarna heb ik hierover ook geen contact meer met de huisarts gehad.

Dus; vooral lekker laten gbeuren en zet je verwachtingen niet te hoog.
Sterkte meis, ook met je ziek zijn
wenser.

Hey Lynn,
Mijn man en ik zijn nu al ruim anderhalf jaar bezig.
Toen wij de stap naar de huisarts maakten, was dat voor ons nogal beladen en spannend.
De huisarts luisterde naar de dingen die wij zeiden:
- We zijn al ruim een jaar bezig.
- Wij klussen meestal om de dag om het zaad optimaal te houden en de kans te vergroten.
- We gebruiken ovulatietesten om zo de kans te vergroten.
- we hebben eerst een half jaar niet zo gericht ' geklust' om zo de rust erin te houden, maar toen dat niet werkte de andere midellen aangegrepen.
- we lezen naar tips op internet.

Toen we dat vertelde was het enige wat hem te doen stond: doorsturen.

Ik denk als jij je verhaal zo duidelijk mogelijk maakt, dat hij dat advies ook aan jullie zal geven.
Geef gewoon aan dat jullie er alles aan hebben gedaan en doen.
Qua vragen die jullie kunnen stellen is bijv:
- is er een lange wachttijd voor een afspraak bij de gyneacoloog. etc.
Maar qua behandelingen en traject hoe dat verloopt, vond ik de informatie bij de gyn toch beter. Onze huisarts snapte daar toch niet veel van. (hoeft ook niet)

Nou, ik hoop dat je er wat aan heb, en dat hij je doorstuurt!

Groetjes Eline

Ik hen voor je 1 tip voor donderda gh.... Schrijf alles op wat je evt. Wilt vragen en neem dat mee. De kans is groot dat je dingen vergeet tijdens zon gesprek. Schrijf desnoods ook op wat de arts zegt, dan heb je alles helder en zit niet alles steeds in je hoofd zeg maar....

Heeeeeel veel succes iig donderdag!

Liefs kim

Hey Lynn,

Bedenk idd vantevoren goed wat je wilt weten en sta sterk in je schoenen. Wi jhebben een hele lieve ha, maar ik heb ook verhalen gehoord dat er moeilijk wordt gedaan over doorsturen na een jaar... Vertel duidelijk wat jullie al hebben geprobeerd en gedaan en laat ook duidelijk merken dat je graag doorgestuurd wilt worden. Sommige ha doen de eerste test zelf. Prima, als er maar actie komt!

Wij hebben tijdens het eerste bezoek vooral zelf veel vragen meoten beantwoorden en kregen daarna al snel de doorverwijzing.

Succes donderdag!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan