Tips??

Niet zenwuwachtig zijn, hij zal je wrs doorverwijzen naar de gyn. Laat je iig niet afschepen (althans zou ik niet doen) met: porobeer het nog maar een half jaar. De gyn / fertiliteitsarts zal toch pas echt onderzsoeken gaan doen, het is meer je verhaal doen lijkt me. En ook voor de gyn - fert arts hoef je niet bang te zijn, zij kunnen iig goed antwoord geven op jullie vragen.

Succes en beterschap!

Hey meid

Ik heb geen tips maar wil je alvast heel veel succes wensen!

Liefs!

Lieve Lynn,

Ik heb persoonlijk geen ervaring, maar vind het super fijn dat jullie de stap naar de huisarts nemen.

Tijdens mijn opleiding heb ik wel eens stage gelopen op de fertiliteit afdeling van ons ziekenhuis, ervaring is daar dat sommige huisartsen stellen te lang door laten modderen...
Je hebt gewoon recht op een doorverwijzing.

Het enige wat ik je mee kan geven, hoe het gesprek ook verloopt. Zorg dat je je op je gemakt voelt en met een goed gevoel de spreekkamer verlaat. En MET de doorverwijzing naar de gynaecoloog.

Heel veel succes! Liefs Tamaar

Hoi Lynn,

Heeeeeeel veel succes donderdag!!

Ik heb geen tips, behalve dat je misschien na afloop iets leuks met z'n tweetjes kunt plannen, een lekker etentje of een gezellige avond thuis met iets bijzonders. Omdat het toch bijzonder is dat jullie samen die stap genomen hebben!

Veel liefs en hou ons op de hoogte!

Ps. Ineens schiet me het nos-journaal te binnen van gisteren. Daarin zeiden ze dat je altijd beter met 2 naar de dokter kunt gaan, waarbij eentje wat meer het woord voert en de ander wat meer luistert. Onderzoek toont namelijk aan dat degene die praat minder geconcentreerd is om de antwoorden van de dokter te onthouden. Enfin, voor wat het waard is hoor!

Pff jeetje ik voel plaatsvervangende zenuwen ben blij dat jij er geen last van hebt! Idd wat al eerder geschreven is ga met zijn tweeen naar de huisarts, 2 horen meer dan 1! Ik zou idd ook pen en papier meenemen zodat je wat op kunt schrijven en idd misschien kun je van tevoren al wat vragen opschrijven? Toen wij zwanger wouden raken van onze dochter zijn we (zoals ik al eerder geschreven heb) ook bij de ha beland, zei heeft ons toen een temp. lijst voor drie maanden meegegeven en het sperma van vriendjelief onderzocht ( als er iets mis zou zijn zou ik niet meer onderzocht hoeven te worden en was dit het snelst volgens haar) Na drie maanden ben ik teruggegaan naar de ha, en die cylus daarna ben ik zwanger geworden van onze kanjer! Bij Jelte heeft het ook even geduurt en ben ik op een gegeven moment zelf begonnen met temp. en zodat dat als we bij de ha zouden belanden tijd zou schelen toen was ik tijdens die drie maanden zwanger, ben nu overigens nog steeds niet ongesteld dus zou het geluk dan nu eens aan onze kant staan vind het doodeng!!

Succes donderdag!!

Lieve meiden,

Bedankt weer voor het mee denken! En natuurlijk bedankt voor alle tips!

We gaan uiteraard samen en ik heb wel goed in m'n hoofd zitten wat ik wil zeggen en vragen, ik zet het morgen voor de zekerheid nog ff op papier voor het geval dat en ik ga me niet laten afschepen met: probeer het nog maar even een half jaartje! Ik heb weleens gelezen dat iedereen na 1 jaar recht heeft op een doorverwijzing dus.......hahaha!

Ik hoop alleen niet dat ik moet gaan temperaturen want dat vind ik echt helemaal niets! We laten het maar op ons afkomen en dan zien we wel weer verder. Het is iig een hele fijne lieve vrouw, onze huisarts dus ik denk wel dat ze begrijpt hoe het zit!

Nou ladies....jullie horen het wel. Liefs!

Terug
Bovenaan