Tips??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ben ik weer eens..... Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb nu al 6 nachten heel erg slecht geslapen. 5,6 keer wakker in de nacht en badend van het zweet of met een heel onbestemd gevoel van binnen. Het inslapen lukt wel goed, maar het doorslapen niet. Nu heb ik nog wel valdispert liggen, maar dat mag je niet slikken als je zwanger bent. Dat ben ik waarschijnlijk niet, maar zit wel in mijn wachtweken en wil na 2,5 jaar geen enkel risico lopen!
Op mijn werk is het niet druk, heb geen spanningen op dit moment, maar ik slaap voor geen meter!
Wat ziekenhuis betreft is de spanning er helemaal af en heb ook al van alles geprobeerd. Stuk fietsen vantevoren helpt niet, hete douche vantevoren helpt niet, een paar bladzijdes lezen en zelfs een massage voor het slapen gaan helpen niet.

Ik heb ook de hele dag door honger, maar dat is bij mij altijd erger als ik behoorlijk moe ben, dus dat zal daar van komen.

Heeft iemand een tip oid om eens een keer wel een nacht door te slapen? Ik begin nu wel heel erg moe te worden intussen...
Sraks maar kijken of ik een uurtje kan slapen...

Liefs Daisy

Ik weet t echt niet schat. Maar dat gevoel komt me wel bekend voor.

Hey meis!

Ik zou het ook niet weten! Misschien dat na zo lang stress over alles te hebben gehad je lichaam nu ook echt tot rust komt? Heb wel is gehoord dat je daardoor ook vaak wakker kan worden..

Ik hoop natuurlijk voor je dat het komt doordat je zwanger bent hoor!! Wanneer is je NOD ook alweer?

Liefs Rianne

Klinkt inderdaad alsof je zwager bent. Al wil ik je niet lekker maken daarmee ofzo. Aangezien het moeilijk gaat. Er zijn genoeg redenen te bedenken dat je slecht slaapt. Alleen ja weet geen gouden tip. Vande week voor mn NOD had ik ook slecht geslapen elke nacht 5 achtereen. Ja ik dacht meteen ik herken dit, van mn vorige zwangerschap.. Ook dit keer nam mn lichaam me in het ootje. Maar wat nu echt de gouden tip is door te slapen?? Warme melk, maar ja als je eruit gaat word je nog meer wakker. Tja kweet het echt niet. Sterkte meid. Hoop voor jullie op een wonder!

Hey rianne,

Mijn nod is maandag. Ik heb juist dit keer niet de drang om eerder te testen of heel erg te hopen, aangezien mijn lijf me al zo vaak voor de gek heeft gehouden! Dit ken ik ook niet. Ik slaap wel eens slecht, maar ik wordt nooit zo vaak wakker...

Misschien dat het idd onstressen is?

Mamaa29 en komal, jullie ook bedankt voor de reactie. Warme melk kan idd wel proberen, misschien dat ik daarna iig weer snel in slaap val!
Een gouden tip zal er ook niet zijn, maar meer mensen hebben weer meer maniertjes!

Bijna weekend, dan hoeft de wekker niet!

X

Hey Daisy,

Oh jee, alles staat of valt met een goede nachtrust...
Helaas geen wondermiddel hier....

Hoop dat het weekend je meer rust kan geven!

Inderdaad een lekkere kop warme melk met honing, en een warme douche voor het slapen gaan.

Er is trouwens ook slaapthee. Aangezien ik denk dat je niet naar medicijnen wil grijpen.
Kijk wel even of je bepaalde kruiden die hierin zitten mag hebben tijdens een eventuele zwangerschap.
En probeer niet teveel te eten voordat je naar bed gaat, en je niet te druk te maken voordat je in bed stapt.

Ik hoop dat je beter straks beter kunt slapen meid!

Liefss

Geen tips helaas..... Hoop dat je dit weekend aan meer rust toekomt!

Ook dit gevoel is bekend bij mij, ik duim megahard voor je!!!!!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan