Tips??

Je kunt bij de drogist of apotheek pilletjes melatonine krijgen. De is een lichaams eigen stof die zorgt dat je in slaap valt. Het wordt niet aangeraden aan het einde van je zwangerschap. maar ik weet niet hoe het zit aan het begin van en zwangerschap. Ik zou het bij de apotheek even navragen. Want die pilletjes werken echt. En omdat het een lichaams eigen stof is, is het niet slecht voor je.

Xxx

sorry ook geen tips. Lig zelf ook al nachten wakker heb bijna meer overeenkomsten met n zombie dan n mens...

proberen om te draaien en verder te slapen.
iig niet eruit gaan

Thanx meiden! Genoeg om uit te proberen dacht ik zo!

En snipi, misschien heb jij er ook nog wat aan!

X

hey daycey ,

Komt me heel erg bekent voor , ook de tips heb ik wel wat aan ghihi ...Honger ppff eet de hele dag nu door (wel gezond hoor ).

Sterkte !!

Liefss

later naar bed(23u), en rond 7u er uit!
en dit patroon vast houden!

groetjes

Hoi Daycey,

Weet het ook niet eigenlijk! Wel vervelend! Hoop voor je dat het snel over gaat!

Liefs

Toen ik slecht sliep tijdens mijn zwangerschap werd door m'n vk dormiplant van vsm aangeraden. Ik zat toen wel in het laatste trimester, dus ik weet niet of dat mag als je eventueel net zwanger bent. Je zou het bij een apotheek kunnen navragen?!

Succes en slaap lekker straks!

Ehm tja... ik doe het meestal dat ik dan gewoon blijf liggen. Andere kant op draai en doe geen licht aan en ga er ook niet uit. Alleen als ik naar het toilet moet.
Eet vooral 1 uur of lnger neit voordat je gaat slapen.
Zit in het laatste 45 min.voordat je naar bed gaat niet voor de TV/PC/laptop/mobiel, dat licht houd je wakker.
Denk niet aan de volgende dag, maar gewoon aan je slaap.
Ik haal soms van beneden wel eens een handdoek die ik in de koelkast heb liggen (niet natgemaakt) als ik ook zweet... dan leg ik die in mijn nek.
Succes ermee.
Duim voor je voor a.s. maandag!
Liefs,

Terug
Bovenaan