tis gelukt...

Wij zijn nog aan het verhuizen, dus nog geen tijd voor kaartjes. Dit weekend gaan we echt verhuizen en zondag slapen we voor het eerst in ons nieuwe huis!
Daarna heb ik nog tentamens, dus dan moet ik leren, leren, leren en leren....
Dan eindelijk tijd voor de baby kamer en de kaartjes etc.!
Ik heb al wel een paar leuke dingetjes en meubels voor de baby kamer hebben we ook al. Maar verder moet eigenlijk alles nog.

umm ik loop achter geloof ik ik heb me er nog niet zo in verdiept ( blooooos )
ik zal ook binnen kort even boeken gaan halen.
We zijn nu druk bezig boven, eerst onze slaapkamer en nu is de baby kamer aan de beurt.
strakjes wiegje ophalen zo leuk

heyy ik ben gister gaan kijken hoe de tekst in de kaart word. super precies naar onze wensen.. meteen ook de enveloppen mee gekregen. kunnen we binnekort langzaam ze eens gaan schrijven.

@ frederieke.
Wij gaan onze kaarten bestellen in Erica (drukkerij de hemel) scheelt namelijk 40,- op drukkosten in vergelijking tot de drukkers in Emmen.
Waar kom jij vandaan dan? Hier ook uit de omgeving dus...

@butterfly
Ik kom uit Sleen. Wij zijn gisteren bij Duopress geweest om alvast wat boeken door te kijken. Hebben al leuke dingen gezien,maar gaan zeker nog even verder kijken.

Grappig dat is best dichtbij! :D

Op dit moment heb ik ook de boeken van Duopress maar die vraagt 59,- drukkosten zoals je gezien hebt + 30,- als je je tekst in kleur wilt hebben. Dus 89,-
Die in Erica vraagt voor drukkosten in kleur 48,50
Kortom
Dat scheelt 40,50 op je bestelling voor exact het zelfde kaartje. Want de prijzen van de kaartjes zijn namelijk bepaald door de leverancier zoals bijv Mercard of intercard.

Maar ze hebben dezelfde boeken dus als je makkelijk geld wilt besparen kun je het zo doen ;)
Succes met je keuze.

Terug
Bovenaan