tja.... echt duidelijkheid heb ik nou nog niet...

Hoi Peet,

Wat enorm spannend zeg.. om gek van te worden!!
Kun je niet stiekum zelluf NU al een test doen??? Ik zou het niet uitkunnen houden denk ik!

Groetjes en suc6 morgen!
Mascha

Lastig meid, ja idd kun je zelf niet vast een test doen??
Succes morgen bij je vriendin;-)

Hoi Peet

Heel veel succes morgen, ik duim voor je / jullie

liefs Wies

Hoi Mama Peet,

wat een vreselijke onzekere tijd. Ik hoop natuurlijk dat het het waard is en dat er stiekum veen frummeltje in je buik zit. En dat dat is wat "je vriendin"zag (moest wel lachen om de beschrijving, kan me zo voorstellen dat je haar idd meer ziet dan je vriendinnen).

Maar wat betreft het beginnen met je medicijnen, hebben jullie niet in de buurt een nachtapotheek?? Als je het recept hebt en ze hebben het op voorraad kun je het daar ook halen (moet je waarschijnlijk wel eerst zelf betalen) Heb ik ook eens gehad.

Nou succes en ik duim voor je dat je het niet nodig hebt.

Groetjes Belle

Hé mama Peet,

Het zit je verdorie ook wel echt aan alle kanten tegen he.
Alhoewel niet geheel te vergelijken lijkt het wel alsof ik teruglees in mijn eigen verhaal-> late miskr.  uiteindelijk nog extra gecurretereerd, chemisch en operatief, ivm restplacenta en pas 4 maanden later 1e normale menstruatie waarna ik pas bij de 2e eigen menstruatie weer met IUI mocht beginnen. Kortom  een drama.
Weet denk ik dus wel een beetje hoe je en ook je man zich langzamerhand gaan voelen. Je houdt jezelf voor, het komt allemaal goed als we maar weer verder kunnen en juist dat  schiet  niet op en   er zijn  nog te nemen obstakels. Ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen en ben heel benieuwd hoe het nu vandaag is gegaan bij je vriendin de gyn!

Dikke knuffel
Scorpy

Hallo allemaal....

Daar ben ik weer....
Negatieve test... op de echo niks bijzonders  te zien... W.s. geen eisprong gehad....
Advies van mijn vriendinnetje (lees gyn): kuurtje provera en dan op dag 3 weer starten met clomid.
De komende 10 dgn ga ik dus aan de provera en dan maar wachten op een menstruatie.
Mocht ik toch wel zwanger zijn wat nog niet te zien was op de test, dan kan dat geen kwaad voor het vruchtje zei de gyn.
Klopt ook wel, want we hebben ff terug gekeken in mijn dossier. En jawel... 4 jr geleden heb ik ook begin mei provera geslikt en bleek ik later toch ook zwanger. En daarvan hebben we nu een heerlijke zoon van inmiddels bijna 3 1/2 jr oud....
Dus.. de komende dagen aan de provera en dan maar afwachten wat er gebeurd....
Jullie horen het wel weer...
Blijft toch een beetje spannend allemaal en onduidelijk. Hopelijk over een week of 2 wat meer duidelijkheid.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Peet

Hoi Peetje

Nou heb vandaag een aantal keren aan je moeten denken hoor. Het eerste wat ik na het eten heb gedaan is de pc aangeslingerd, ik heb tegen mijn manneke gezegd, zo nu eerst kijken hoe het met Peet gaat!
Nou idd echt duidelijkheid heb je nog steeds niet maar de kans dat het toch een beebje is blijft natuurlijk wel....das dan wel weer positief, toch???? Maar kan me goed voorstellen dat je helemaal knetter wordt van die onzekerheid.
Nou hoop dat je snel meer weet en we blijven duimen.
Fijn weekend

xxx Niekje

Hi Niekje

Lief dat je zo meeleeft!
Doet me best goed dat er mensen zijn die je alleen maar kent van het forum, maar dat ze zo met je meeleven!!!
Ik heb dat ook heel sterk... elke dag even lezen of iemand nog nieuws heeft...

Ik geloof zelf niet dat ik zwanger ben hoor!!! Ik ga er echt van uit dat ik geen eisprong heb gehad en daarom geen menstruatie...
het zou natuurlijk meer dan fantastisch zijn als het wel zo was, maar daar durf ik echt niet meer op te hopen.... Ik vind het dan te veel overeenkomsten hebben met 4 jr geleden....
En ik wil mezelf niet te blij gaan maken...
ik verwacht over een weekje of 2 een menstruatie en dat we dan eindelijk weer verder kunnen.....

Liefs en tot snel maar weer.
mama Peet

Terug
Bovenaan