tja.. geen duidelijkheid

Balen he!? Ik hoop het ook voor jou mamastientje!
wanneer ga je opnieuw testen?
Ik heb wel eens gelezen dat het HCG hormoon elke twee dagen verdubbeld. Denk dat ik woensdag of donderdag weer test. (als de menstruatie uitblijft uiteraard)..

x

Net een heel verhaal getypd doet de site weer vervelend..

Nog een keer ;-)
14 decmber een spontane miskraam. De weken erop alles laten gebeuren en rustig afgewacht, even niet testen enzo. Volgens cyclus (31/32 dgn) weer gemenstrueerd in januari.
Heb het idee dat ik het een plekje heb kunnen geven. Ik haal de kracht uit het feit dat ik weet dat ik zwanger kan worden en dat mijn lichaam zich goed heeft hersteld (afgelopen maand mijn eisprong opogemerkt dankzij ovulatietesten, dit gaf een opgelucht gevoel).

Hoe gaat het met jou na de curretage? naast het feit dat het HCG nog in je lichaam zit ;-(

Ik denk dat ik ook woensdag of donderdag weer ga testen....als ik zo lang kan wachten...hihi
Ik heb net weer testen op gehaald bij de kruidvat..dus laat die zwangerschap maar komen!!!!
We houden elkaar op de hoogte...
veel liefs, christien.

nou ook ik kon me weer niet bedwingen dus weer getest. ben nu 7 dagen overtijd. cb test gedaan negatief denk ik zie maar 1 streep en dat is in de test zelf controle venster geeft helemaal geen streep aan, hierdoor twijfel ik of de test wel gelukt is. ga straks naar kruidvat om een nieuwe test te halen. misschien dat ik hem straks nog even over doe. heb met mezelf afgesproken als ik volgende week dinsdag nog niet menstrueer dan ga ik langs de huisarts.

liefs hilda

Hoi Starbucks,
Ik had met dezelfde test de eerste keer testen ook een heel klein streepje, zo vaag dat je hem een beetje moest bewegen om hem te zien, maar de volgende dag nog een keer en hetzelfde streepje te zien! Toen meteen een CB digitale test en ja hoor, hardstikke zwanger!! Misschien een tip om de onzekerheid weg te nemen?!

Succes!

Hey bedankt FA1985!

Ik heb nog een digitale test van clear bleu thuis. Ik dacht dat deze minder gevoelig waren dan andere testen?
Zal ik dit dan toch morgenochtend doen? of beter om een a twee dagen te wachten? haha twijfel hier ;-)
Doe het in ieder geval woensdag. (moet morgen vroeg om 7.00 werken)

Liefs

Haha zoveel geduld zou ik echt niet hebben... vind het nu al een ramp dat ik nog tot volgende week donderdag moet wachten en ben nog maar net begonnen :) :)

Succes!!

Ik had toen ik zwanger was wel kruitvat positief en de 1e dagen CB digital nog negatief. Heb het idee dat kruitvat nog gevoeliger is.
Enne...Starbucks, 1 1/2 week geleden een 2e curettage gehad omdat er nog veel stolsels zaten. Voel me nu nog niet echt fit, maar met de dag iets beter. Emotioneel hakt die miskraam er wel erg in.

Terug
Bovenaan