tja.. geen duidelijkheid

Bij mij was er na 3 dagen overtijd op de eerste test ook een heeel licht streepje te zien, maar helaas 3 dagen daarna niks en toen ff later ongi. Het kan bij iedereen dus verschillend zijn. Door die eerste test kreeg ik al een heel klein beetje een blij gevoel en toen het uiteindelijk niet zo was, was de teleurstelling ook wat groter. Dus gewoon afwachten.
Ik hoop voor je dat dat lichte streepje bij de volgende test een dikke streep is.
Liefs

Hey Lisette,

wat spannend... Een streep komt er niet zomaar, maar tis idd slim om 2 daagjes te wachten. Maar als jij je niet langer in kan houden tot morgen, dan lekekr testen hoor! Ik ben wel te spreken over de testen (cassettes) van Sensitest (www.sensitest). Goedkoop en betrouwbaar!

Groetjes Janneke

hee Lisette,

heee balen weer die onzekerheid gadsie! misschien idd nog ff paar dagen wachten!ik zelf wacht ook nog ff hoor!gun je zo! en de rest ook natuurlijk!!!
liefs en x

pff had zo mooi geweest voor je vandaag.
als ik jou was zou ik ook 2 dagen wachten.
ik wacht met spanning morgen af de echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is en we dus door kunnen naar de volende ronde

Jee, Lisette,
wat een onduidelijkheid!
Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een duidelijk positieve test in je handen hebt. Ik duim voor je.

Groetjes, Chantal

@ starbucks,
De digitale test van CB is juist wel erg gevoelig aangezien ik 3 dagen voor mijn NOD al 'zwanger' testte en inmiddels bijna 14 weken zwanger ben..
Succes woensdag, laat even weten wat de uitslag is maar dat lezen we vast wel ;)
We zullen duimen!

Getverderrie Starbucks, ik hoop dat je te vroeg getest hebt en de duivels uit blijven.

Greetz

Hey iedereen,

Wat een lieve en behulpzame reacties! Ik ga morgen ochtend nog een keer testen. (mezelf kunnen bedwingen om niet vanochtend al te testen haha) Nog geen menstruatie te bekenen. Begin wat hoop te krijgen.. Ben namelijk het afgelopen half jaar altijd zo goed als regelmatig (of 31 of 32 dagen).

Jullie horen morgen meer!

Terug
Bovenaan