tja hoe zal ik deze discussie noemen?

weet even geen titel te geven maar heb een probleempje en wil jullie mening graag weten.

op de dagen dat ik werk laat ik 3 flesjes achter met afgekofde melk. de flessen varieren van 160 tot 180 ml. op woensdag geeft mijn er meestal 2 en wacht met de 3e omdat ik vaak thuis kom als hij net moet eten, geeft de ene keer wel fruit tussendoor andere keer niet.

nu komt het probleem op donderdags past mijn moeder op, ik liet van de week 4 flesjes achter van 180 en die waren alle 4 dus op, in principe is dit helemaal niet nodig want 3 zijn genoeg. nu heb ik afgelopen 3 flessen van 210 achter gelaten en toen ik thuis kwam gaf ze aan dat ik te weining achterlaat en dat hij honger heeft. ik wordt hier echt gek van want zoals ik zeg bij mijn man heeft hij genoeg aan 2 of 3 flessen en zei vult hem het liefts met weet ik hoeveel. of zal ze gelijk hebben en zijn 3 flessen van 210 te weining? nu heeft ze de drie flessen die ik achter heb gelaten aangevuld met pap. kijk antonio kan blijven eten. als ik hem snachts aanleg en ik wordt een uur later wakker ligt hij nog te eten, maar er moet toch ook wel een keer een stop op zitten. zou mijn man het ook aangeven dan zou ik denken dat ik te weining achter laten maar hij zegt dat het genoeg is. wat zouden jullie doen.

oh jaa ze is gek op antonio hoor maar wordt gek van haar commentaar, dan geef ik weer te koude kleding mee of te warme en ga zo maar door. en dit hoor ik al vier kinderen lang aan.

Help!

3 flessen moeten ruim voldoende zijn van 210 hoor!! maak anders samen met je man een schema en laat ook je moeder zich daaraan houden. met fruit of een toetje als reserve.

ik denk ook dat 3 flessen ruim voldoende moet zijn. 3 flessen van 210 zit ongeveer 4,5 5 uur tussen per fles.
net als wat kelly zegt, zou ik een schema maken. handig als ze zich daar aan houd.

enneh.. moeders hebben altijd wat te zeuren.
succes ermee

ethan kan ook wel de hele dag drinken maar dat is dan niet om de honger maar omdat hij zuigbehoefte heeft..

wat doet ze dan bij elk huiltje de fles er bij? misschien moet ze wat meer met hem bezig gaan afleiding en de speen gebruiken..

ik probeer altijd richting de 5uur te gaan pas als hij de speen niet meer accepteert en spelletjes enzo niet leuk meer zijn dan krijgt hij eten..

want als hij zijn buikje goed leeg heeft drink hij zich ook goed vol.. en red hij het makkelijker richting de 5 uur dan gaat het nu met de groente en fruit tussen door makkelijker en is het zelfs zo dat als hij door omstandigheden een dag niet krijgt merk ik dat direct door dat hij snachts komt

volgens mij heet dit het grootmoeder syndroom.
en of er dan 1, 2 of al 4 kleinkinderen zijn. ik geloof dat de symptomen het zelfde blijven.

haha die is goed! Al herken ik mn moeder er gelukkig niet in!

Van hoe laat tot hoe laat werk je?
Waar legt je moeder je zoontje te slapen, misschien slaapt hij minder als je moeder er is (dan eten ze meer,,hihi)

Dan s´nachts eten, ik denk dat hij dan een beetje drinkt, dan valt hij in slaap en zijn mama ook en een uur later wordt je weer wakker omdat hij nog wat slokjes neemt,haha
Zo gaat dat hier iig in de ochtend, als ze vroeg komt rond 6.30, dan eet ze, om 7.30 gaat ze dan verder en om 8.00 de 2e borst en tussendoor vallen we dan allebei in slaap,,haha, lang leven de vakantie van de kids ;-)

succes ermee

ps; ik zou de volgende keer gewoon een weekendtas volproppen met zomer en winter kleren, die doodleuk voor haar neus zetten en zeggen; ik weet niet wat het weer gaat doen,,whaha

ach oma's..... ze bedoelen het goed maar af en toe word je er moe van.....

Ik denk ook echt wel dat het genoeg is, jij en je man kennen hem het beste.

Ik denk ook dat hij bij elk huiltje eten krijgt; hier kan oma ook niet tegen huilende baby's en dan gaat er gelijk eten in. Nu heb ik gezegd dat ze hem af moet leiden met een speen en wat spelen met hem. Nu gaat het wel goed.

Succes!

jajjaja Lorena.las abuelas son muy cuidadosas y eso lo sabes bien.
las abuelas tienen màs paciencia para darles el biberon,asi k sera por tal razon k Antonio drink meer melk.

o sera que tù mama lo quiere ver gordito,como es abitual en Colombia jajajj.
Bueno no te preocupes tanto.habla con tu mama y explicale k antonio deve tomar lo necesario.

suerte

Terug
Bovenaan