tja hoe zal ik deze discussie noemen?

Dat blijft lastig idd ik denk ook dat jou lieve moeder je kindje gelijk eten geeft bij de eerste best kik haha.
Begrijp me niet verkeerd maar heb altijd begrepen dat kindjes die bv krijgen het "onbeperkt" mogen hebben.
Maar er zijn idd wel grenzen, ik denk idd datje een schema moet maken want als je man wel toe komt met de hoeveelheid die je achter laat.........
Heb het er ff goed over met je moeder want zo ga je je ergeren en dat is jammer.
En wat anneke zegt moeders hebben altijd wel wat haha hier ook hoor.
Vind die van mj ook een goede een tas op tafel met kleren haha.
Maar weet je wat ik er altijd moeilijk aan vind............heel vaak bedoelen ze het allemaal zo goed en zoveel liefde dat het lastig is om er wat van te zeggen snap je wat ik bedoel je kunt ze er onbedoeld mee kwetsen....
Sucses ermee

liefs louise

ja de hoeveelheid bv is onbeperkt en wisseld per dag, maar dit is wel een enorm verschil ;-)
Wat voor speen zit er trouwens op de fles? Heb begrepen dat als je bijv zo´n 1-2-3 hebt en je geeft de snelle stand dat ze vaker minder verzadigd zijn, door gebrek aan zuigen, fles is natuurlijk al gemakkelijker drinken!

mj heb van allerlei soorten spenen want gelukkig drinkt antonio uit alle flessen enspenen die er zijn.

en idd weet wel dat de hoeveleheid onbeperkt is maar het is voormij heel lastig kolven, kan er moeilijk 10 flessen achterlaten

nee dat bedoelde ik ook niet, maar ik dacht misschien gebruikt je moeder een speen/mt die voor de pap is en hij daardoor zijn melk te snel op heeft ofzo! en dus minder verzadigd is;-)
Had het niet duidelijk geschreven ;-)

Terug
Bovenaan