tja?? niet ongi, niet zwanger (maar test deed raar)

A

Anoniem

Guest
nou dames even een up date.

vanochtend getest, negatief.....
maar ik ben een beetje een ongelovige thomas, ik heb zoiets van het kan gewoon niet............ ik baal ook nog niet zo heel erg, kan het gewoon niet geloven.

de test deed ook een beetje raar, trok niet goed op,  dus ik ga morgenochtend nog maar eens testen met een clearblue test.
nou ik voel me ook nog niet ongi, ja ik weet wel dat mijn lijf raar kan doen maar dit,.......

ik ga er maar vanuit dat zolang de rode duivels niet komen dat het nog mogelijk is.
tess misschien heb ik ook wel zo een rete lange cyclus... g****verd****me
ik ga maar vast tarwekiemcapsules slikken.

morgen weer een update
groetjes mayo

Hey Mayo,
Dat is balen zeg,maar probeer het morgen nog eens en wie weet?
Ik moet nog wachten tot donderdag(NOD),maar weet niet goed hoelang mijn cyclus is.Ik heb vandaag ook de tarwekiemoliecapsules gehaald,dus ben benieuwd

Groetjes wendy

hoi wendy
tja misschien is het wel mijn kop in het zand steken maar ik voel me zo niet ongi en stiekem toch wel een beetje zwanger dus ...... morgenvroeg nog maar een keer denk ik
jij heel veel succes en hopelijk heb jij beter nieuws!!!!!
groetjes van een toch wel positieve mayo

ah ik heb net de clearblue gelezen en je moet 3 dagen wachten voordat je weer test,
dus ik ga vrijdag maar testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.
resultaat wordt natuurlijk vermeld.
groetjes mayo

Hoi Hoi,
Nou Mayo, ik heb precies hetzelfde, ik zit nu op dag 35 (ofzo) en heb vanochtend voor de 2e x getest en helaas negatief....
We zijn ook nog maar heel kort bezig (sinds dec.) en mijn cylus is nog niet helemaal normaal, maar toch hoe langer de duiveltjes wegblijven hoe meer hoop je krijgt dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Maar na vanochtend is die hoop echt weg en hoop ik dat ik snel onig wordt zodat we weer opnieuw kunnen beginnen.
Ik ga denk ik ook van het weekend tarwekiemcapsules halen om zo misschien een beetje regelmaat erin te krijgen.

Ik hoop dat jij van de week meer succes hebt!

hoi Majo

ik zit net als jij ook al een tijdje in spanning. Heb al een cycles van
35 dagen en mij nod was afgelopen donderdag en ik heb ook nog geen
positieve test. Ga denk ik morgen of overmorgen maar weer testen!

duim voor je groetjes Renske

He Mayo,

Wat balen dat het negatief is! Ik dacht dat jij ook pas woensdag zou testen, kon je ook niet wachten, hihi. Nu maar wel even geduldig zijn en dan hopen dat het dan posiief is. Ik duim in elk geval voor je.

Liefs Carina

Terug
Bovenaan