tja?? niet ongi, niet zwanger (maar test deed raar)

Hoi Marjolein,

Jammer dat ie negatief aangaf, maar idd zolang je nog niet ongesteld bent kan je nog hoop hebben....

Tja, het is niet te hopen voor je dat je zo'n lange cyclus heb als ik. Maar ja, dan zou je dat de afgelopen maanden toch ook moeten hebben.

Positief blijven, he?! Idd vrijdag nog een keer testen en dan kijken wat er gebeurt!

Groetjes, Tessje.

hoi mayo,

shit zeg dat je ook een negatieve test had, zitten we in het zelfde schuitje, onze lijven zijn volgens mij bezig een record cyclus op te bouwen. donderdag ben ik over mijn langste nod heen maar voel me vandaag super ongesteld!!! alleen zonder bloed????????

die rare lijvenn van ons. als ik jou was zou ik ook drie dagen wachten!!! die drie dagen zijn nodig om de hormonen in je urine te vermeerderen en zo dus duidelijk op de test te staan!

succes groetjes gerdine

hoi dames

tja ik ben nog niet echt super chaggie, ik heb nog steeds een positief gevoel. misschien is dit gewoon je kop in het zand steken. ik heb wel zoiets van als ik dan toch ongesteld moet worden liever vandaag dan morgen, maar ja ik heb dat niet voor het zeggen.

tess: ik hoop dat je gelijk hebt met die lange cyclussen... daar krijg ik weer een beetje moed van.

we zullen zien, vrijdag maar weer testen en dan weten we meer. ik probeer maar te denken dat het niet raak is (is wel moeilijk hoor)

iedereen veel succes met nod-en en klussen enz enz.
ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes mayo

hoi mayo,

hoe is ie nu? ik hoop dat je niet ongi bent geworden!

ik hoop ook voor je dat je geen lange cyclus hebt :(

veel succes!

groetjes, Tessje.

hee tess en andere dames natuurlijk

ik word altijd weer vrolijk als ik weer wat van je lees op het forum.
ik heb nog niet extra getest, morgenochtend ga ik en tweede test doen. maar ja ik heb nu een beetje het gevoel dat mijn lijf een poging doet om jouw record te verbreken!
niet te hopen natuurlijk maar ik denk het wel

ondertussen nog niet echt verdrietig maar ik zit wel een beetje op die duivels te wachten. dit is al dag 35 en deze dag is ook al weer bijna voorbij.
morgen nog maar eens testen en anders mijn eigen advies maar eens opvolgen dit weekend: een borreltje drinken (wordt ik altijd sneller ongi van)

ik bereid me maar voor op een negatieve test want het enige andere gevoel heb ik alleen nog maar in mijn tepels, deze doen wel enorm zeer.
tja en een beetje opgeblazen buik.....

nou meiden morgenochtend weet ik meer..... waarschijnlijk een recordpoging hahaha
meiden succes en tot schrijfs

groetjes marjolein

Nou meid,

Ik hoop van harte voor je dat de test

morgenochtend VET POSITIEF is!!!

Ik zal aan je denken morgenochtend!

En zal hard duimen.

Liefs Anouska

Hoi Marjolein!

Ja, gooi jij jezelf van het weekend ff vol met alcohol....als je een negatieve test hebt morgen tenminste, anders wordt het een nepborreltje, he?!!! hahahahahahaha

Nou, als je mij wilt inhalen dan heb je 17 dagen te gaan! Brrrrrr, wat klinkt dat super ellendig zeg!

Ik zal de hele nacht voor je doorduimen dat je een positieve test hebt morgen. Het is idd slim van je om je voor te bereiden op een negatieve test alleen doet mijn gevoel nooit mee en valt het alsnog super tegen. Maar goed, we blijven positief, he?!!!

Succes!

Groetjes, Tess (*duim* *duim*)

Terug
Bovenaan