Tja, wat moet je hier nou weer mee?

Ik heb hier thuis een kleine dokus die haar schoen niet durft te zetten. Ze denkt echt dat de Sint haar schoen meeneemt. Hihi, maar wat sneu dat ze dat echt denkt zeg.
Gisteren was het nl drama toen ze haar schoen mocht zetten. We hebben wel 3 keer uitgelegd dat de Sint er alleen maar lekker dingen in doet en dat hij de schoen laat staan. Onze schoen erbij zetten had ook geen zin. Haar schoen moest en zou mee naar boven naar haar kamer gaan.
We hebben het uiteindelijk maar zo gelaten, omdat ik geen zin heb dat ze het gevoel krijgt dat ze verplicht haar schoen moet zetten.

Wat zouden jullie doen: blijven stimuleren of zo laten?

Groetjes
    Jeske

Ik zou het zo laten! Met 2 jaar kunnen ze nog niet die link leggen, wat Sint doet en waarom hij dat doet. Gewoon nog een jaartje afwachten en volgend jaar opnieuw de schoen proberen te zetten.

Hahahaha, Siebe daarentegen mocht afgelopen zaterdag ook zijn schoentje zetten. Wat denk je.......komt ie met 4 schoenen aanzetten!! Tja, verschil moet er zijn!!

Groetjes Fonske

Ik ben nogal van het goede voorbeeld geven (goh, dat is vast geen verrassing meer, haha!). Hier is nog geen schoen gezet; Julian zingt nog Sint Maarten liedjes, we  zijn nog niet aan Sinterklaasliedjes toegekomen.

Als je wilt dat ze dit jaar wel haar schoen gaat zetten dan zou ik zelf mijn schoen zetten en gaan zingen. En de volgende ochtend de 2 snoepjes die er in zitten met haar delen. Grote kans dat ze die avond wel haar schoen wil zetten!

Succes!

Ellen mv Julian

Niet pushen zou ik zeggen, sinterklaas hoort leuk te zijn en niet iets engs. Misschien is het een idee om van papier een schoentje met haar te knutselen dat ze dan mag zetten, dan is ze misschien niet bezorgd dat 'ie weg is de volgende ochtend..
Groetjes Laura

Niet pushen zou ik zeggen, sinterklaas hoort leuk te zijn en niet iets engs. Misschien is het een idee om van papier een schoentje met haar te knutselen dat ze dan mag zetten, dan is ze misschien niet bezorgd dat 'ie weg is de volgende ochtend..
Groetjes Laura

Mijn eerste gedachte was ook: zelf een schoentje knutselen! En als ze echt niet wilt moet je het niet doen. De tip van Ellen is ook een goeie. En anders zet je toch geen schoen?

Groetjes,
Nelly.

Heeft ze geen regenlaarsjes of schoentjes die niet meer passen?
Misschien wil ze die wel wegzetten.
En als ze de buit dan binnen heeft zal ze niet meer zo bang zijn.

Succes en een hele gezellige tijd.

Tessie

hahahha sorry moet er wel een beetje om lachern om wat er allemaal in die kleine koppies omgaat Marek had zaterdag precies hetzelfde wou ook zijn schoen niet zetten was ook bang dat zwarte piet hem mee zou nemen Hij heeft toen de schoenen gepakt die hij het minst mooi vondt en zette die bij de voordeur hahahaha
zou het in ieder geval niet verplichten om haar toch haar schoentje te laten zetten maar inderdaad zoals al eerder werd gezegt heb je niet toevallig een schoen staan die haar te klein is? of zet een bakje neer met wat stro en wortel ofzo misschien dat ze dat leuk vindt
succes ermee

Terug
Bovenaan