Ik hoop dat het met je oog onderhand nog wat beterder gaat, ik heb zoiets ook 2q daqgen gehad, alleen was het bij mij het janken de oorzaak.
en die inbraak, OOOOOHHHHH kan me over zulke dingen zo kwaad maken, blijf van andermans spullen af, iedereen werkt er hard voor, en dan zoiets, maar ook het fenomeen dat ze in je huis zijn geweest, aahhh!! Nou gelukkig is het niet 's nachts gebeurt en dat ze iets verdovends het huis in hebben gedaan,
Maar ik zou alle sloten vervangen, want als ze geen sleutels hebben meegenomen, ze waren zo goed om handschoenen te dragen wie weer hebben ze afdrukken genomen, en volgens mij kan je dat ook via de verzekering terugkrijgen.
En ff stom maar die sloten zo snel mogelijk vervangen, want voor het zelfde geld moet je naar het ziekenhuis en slaan ze dan hun slag.
Ik wil je juist niet bang maken, maar wil juist zorgen dat je ze voor bent. sorry maar mijn schoonvader is politieagent en mijn man, zwager en schoonmoeder zitten in de beveiliging, dus ik ben erg op dat soort dingen gespitst.
xxxxxxx Pauline en Rebecca