To box of not to box?

Hallo,

Het is nog wel heel erg vroeg om hier over na te denken, maar aangezien iemand mij er laatst naar vroeg, gooi ik de vraag even door naar jullie: gaan jullie straks een box gebruiken? Wat zien jullie als voor- of nadelen?
Ik vind het altijd een beetje zielig staan, net een kooi, maar het is natuurlijk ook wel weer heel praktisch misschien..
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

groetjes, Maria
 
heb er geen ervaring mee
maar ga er zeker eentje aanschaffen
al zie ik mijn neefje er weleens in liggen is zon mooi gezicht
ze zijn dan gewoon even lekker in hun eigen
aan het kijken en ontspannen
beetje proberen te graaien naar zijn knuffels en al het speelgoed wat erin ligt
heerlijk dat hij zo ligt te genieten
marijke
 
ik ga straks ook de box gebruiken ,gewoon omdat ik op deze manier het kindje veilig bij mij in de beurt kan hebben ,we hebben namelijk ook een mechelse herder en om dan steeds de kleine los op de grond te hebben lijkt mij geen fijn idee.
als het terzijne tijd kan kruipen mag het er natuurlijk regelmatig uit.
en zo kan het kindje in zijn eigen omgeving rustig met speelgoed gaan spelen,zonder dat alles door de kamer slingert.

ilonka
 
Zeker een box aanschaffen. In het begin liggen die kindjes nog stil, maar wat als je kind straks gaat kruipen en jij moet naar de wc of je wilt even gauw boven iets doen en je kind is op? Dan krijg je levensgevaarlijke situaties en echt, kinderen kunnen ineens overal aanzitten. Ook aan dingen waar je nog niet bij stil hebt gestaan. De box geeft jouzelf dus wat bewegingsvrijheid en voor je kind is het een veilige speelplek.
 
Ik neem ook zeker een box, dan kan je je kindje ook even lekker neer leggen op het speelkleed als je wat aan het doen bent. Ik wil het kindje ook niet op de grond leggen ivm huisdieren.
 
Wij gaan ook een box gebruiken, ook al is het een giga-apparaat voor onze woonkamer!
Wij hebben een kat die het heerlijk vind om tegen 'iets warms' aan te liggen... en dat is een risico dat ik niet wil nemen!
En je kunt nog eens de woonkamer uitlopen zonder bang te zijn dat er iets gebeurt.

Succes met je keuze, Michelle
 
ik ga ook n box aan schaffen of mijn vriend maakt m zelf ligt er aan hoe groot ons huis za zijn waar we heen verhuizen we gan kijken of w en hoekbox kunne vinden en anders maakt mijn vriend m zelf hij s nl heeeel errug handig en veilig ook
wij hebben ook n hond een amerikaanse stafford die ontzettend gek en lief is voor voor kindertjes maar je weet het nooit he
en ik dnek idd ook als je wel n box aanschaft dat je dan wel gewoon je kindje in je buur kan hebben en toch je werk kan doen in huis
 
Bedankt voor jullie reacties. Zo te horen toch wel heel veel voordelen!
Wie weet doe ik het dan toch ook maar, want je moet idd wel gewoon je handen vrij houden af en toe!

groetjes, Maria
 
Terug
Bovenaan