To box of not to box?

Ik ben helemaal verliefd op een hele mooie box van de Prenatal. Blank eiken, met verstelbare bodem en wieltjes, zodat in het begin de bodem gewoon omhoog kan en je de baby door de woonkamer kan rijden om 'm in het zonnetje te leggen!
 
Wij hebben de box vorige week aangeschaft. We wilde de rondo of carus van bopita. Die rondo bleek bij prenatal uit de collectie te gaan en was afgeprijsd van 269 naar 159 euro, dat was wel een erg prettige aanbieding!
 
Trouwens, Michelle, hoe dacht je een kat uit de box te houden? Tenzij het een heel oud beest met artritis is, ik bedoel, een beetje kat komt zo'n ding echt wel binnen, hoor.
 
Oh, arm beestje... die van mij zijn jong, slank en zeer energiek, dus ik verwacht ze niet uit de box te kunnen houden. Maar ze zijn gelukkig ook ontzettend lief, ze hebben nog nooit iemand gekrabd of gebeten (door mensen opgevoed) dus ik verwacht geen problemen.
 
ik weet zeker dat je als je 'm tzt hebt er erg blij mee bent...
je hebt nu eenmaal in de woonkamer een plek nodig waar je je kindje veilig kan neerleggen/zitten.
telefoon/koken/schoonmaken etc
en dat vind ik het eerder zielig als je je kind dan elke keer bv in bed moet leggen, nu in de woonkamer kan je kindje je dan tenminste nog zien en volgen. Het is daarnaast voor je kindje ook een rustpunt waar die lekker kan liggen en spelen
kijk op tijd op bv www.marktplaats.nl
hier vind je gewoon aanbod als je er niet te veel geld aan wil uitgeven.
succes met je beslissing
 
Loentje,
Houd alstjeblieft de katten in de gaten met de baby straks. Het is echt gevaarlijk. Misschien wordt er een jaloers of maakt de baby een onverwachte beweging en halen ze uit. Daar moet je toch echt niet aan denken?
 
Terug
Bovenaan