Toch afscheiding of verlies vruchtwater?

Hoi meiden,

Sinds vanavond heb ik het gevoel dat ik veel afscheiding verlies. Nu ga ik net naar de wc en zie ik dat het geen afscheiding is. Nu ben ik bang dat ik elke keer druppels vruchtwater verlies. Ben vandaag 31 weken en volgens mij is het daar toch nog echt te vroeg voor. Hebben jullie daar ook last van? Vind het ook zo wat om daar meteen de vk voor te bellen.

Groetjes...

ik heb ook afscheiding volgens mij is dat normaal,en als je vruchtwater verliest dan zitten er meestal witte vlokken in je urine ,ik zou dat maar eens in de gaten houden.
gr cinderella 30.2 weken zwanger

Inderdaad toch de verloskundige bellen, ze kunnen een testje doen, en kijken of het ook echt vruchtwater is (dacht ik).. en ik heb ook wel is gehoord dat ze bij de Etos speciaal maandverband verkopen, deze verkleurd als het vruchtwater is? Sterkte er mee.. in ieder geval verl.kundige bellen!

Heb net gezocht op internet, maar dat maandverband bestaat volgensmij niet ( -; ik kan me herrinneren dat iemand het daar is over had. Maar kan er niets over terug vinden, dus zal wel niet zo zijn. Over dat testje bij de verloskundige klopt wel, kan me herrinneren dat ze dat bij mij met een wattenstaafje deden. Mijn vorige twee bevallingen zijn beiden begonnen met het breken van de vliezen. Ik verloor toen ook de slijmprop.. en bij mij was het in beide gevallen eerst wat rozige afscheiding (drap zegmaar haha) en daarna was ik zegmaar aan het plassen, maar het hield niet op. Zo voelde het bij mij. Maar dit was bij de eerste met 38+2 weken en de tweede 40+3 dagen, dus mocht het vruchtwater zijn bij jou, dan is dat wel erg vroeg, maar het kan. Gewoon ff bellen.

Liefs mammma

Ik zou ook even bellen ...vrucht water ruikt ook heel weeig...daar zou je het aan kunnen herkennen, plus urine is heel anders van kleur...
Het zou kunnen zijn dat je een klein scheurtje in je vliezen heb...en dat je af en toe eens wat verliest!! Ik hoop het niet voor je meid...! Succes

Terug
Bovenaan