Toch afscheiding of verlies vruchtwater?

Afscheiding kan ook heel vloeibaar zijn door de hormonen, daarom is het lastig om te kunnen herkennen of het vruchtwater of gewoon afscheiding is. Weet wel dat je het aan de geur kan herkennen, vruchtwater zou zoeter ruiken. Maar als je het niet vertrouwt idd de vk bellen...

Hoi Meiden,

Ik heb het gister in de gaten gehouden. En het is niet veel later opgehouden. Denk dat de kleine behoorlijk op mijn blaas aan het drukken is geweest. Heb de hele zwangerschap nog nergens last van gehad.Dus maakte ik me ineens zorgen. En wat butterflyJess zegt zei mijn nichtje ook al. Ben alweer gerustgesteld.
Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes...

Afscheiding in je zwangerschap kan waterdun zijn. Ik had soms mijn hele onderbroek nat en ik dacht bijna dat het vruchtwater was. Maar omdat ik er soms een paar uur geen last van had wist ik dat het geen vruchtwater was. Vruchtwater druppelt continue.

Ik heb het nu 2 of 3x tijdens de zwangerschap gehad dat ik ineens een golf verloor, maar door het ruiken (al klinkt het nog zo smerig) wist ik wel meteen dat het geen vruchtwater was. Moet wel zeggen dat ik me sowieso niet zo snel zorgen maak hoor, en of dat nou zo goed is...

Terug
Bovenaan