Toch ben ik gezwicht...

Na meer dan 2 uur gejammerd en gehuild te hebben heb ik Jamie toch uit
bedje gehaald. Ik kon het niet meer aanhoren. Eigenlijk is het fout, ik
weet het, maar ik had het lang genoeg volgehouden. En meneer lag nog
geen 2 tellen bij me en hij was onder zeil. Hij was helemaal total
loss. (Misschien slaapt hij vannacht dan wel goed). Hij ligt nu nog te
slapen en dan moet ik hem zo weer wakker maken voor de voeding, erg
he!! Nou ja, ik hoop dat het morgen beter gaat.

Groetjes Natasja

Meid je moet gewoon doen wat je zelf wilt hoor! Ik ben vanavond na 30min al gaan kijken, dit omdatze vanmiddag na een uur halverwege haar bedje lag in de breedte, vond dit toch een eng idee. Vanmiddag heeft ze daarna op mijn arm geslapen, iedere keer dat ik haar in de box of op bed bracht werd ze wakker en begon het weer. Vanavond heb ik er een klein flesje bij gestopt, waarna ze even haar luier heeft vol gedaan en binnen 15min in slaap viel.

Moet haar ook zo wakker maken, ben nu al boven en ga zo even haar kleertjes in de kast stoppen, heeft ze de tijd om wakker te worden

Succes vannacht!

Nands

2 uur!!!!!!!! meid ik zou willen dat ik zo sterk was. pffff wordt al gek na 10 minuten.
en dan gaat sr ook nog lopen zeveren.
ik vind het knap van je. doe het je niet na

Hihi, hij was zo moe van het huilen dat hij vannacht bijna 6 uur doorgeslapen heeft. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Oh ja mijn man kon het ook niet aanhoren hoor. Die is in de schuur gaan
sleutelen aan zijn motor en hij liet mij binnen zitten met de
babyfoon.  

Groetjes Natasja

Inderdaad, 2 uur! Ik hou het misschien net 1 uurtje vol!

Als Lyanne flink aan het brullen is geweest en ze slaapt eindelijk, maar moet eigenlijk d'r voeding hebben, dan laat ik ze gewoon liggen. Volgens het cb is dat voor een keer niet erg en als ze honger heeft, dan komt ze zelf wel.

Gr. Marieke

Pfff twee uur, dat kan ik echt niet, en vindt het eerlijk gezegd ook een beetje onverantwoord. Een baby zijn huilen is het enige alarm mechanisme dat hij heeft, het is het enige waarmee hij aan jou aan kan geven dat er iets mis is. Dat kan honger zijn, een schone luier, of gewoon een behoefte aan aandacht.

Tot 6 maanden kan je een baby qua aandacht niet teveel verwennen, dus als hij dan even lekker langer bij jou wil zijn, wat maakt dat dan uit?

Natuurlijk zijn er babies die even moeten huilen voor ze in slaap kunnen vallen, en dat vind ik dan weer een ander verhaal. Ik laat Jorja maximaal een kwartier krijsen en dan ga ik kijken.

Vaak is een knuffel al waarnaar ze verlangen, maar die link met "als ik ga huilen komt mama knuffelen" dat snappen ze op deze leeftijd echt nog niet hoor! Dus gewoon lekker doen!

Lynn

Hoi,

Ik moest het op deze manier aanpakken, omdat Jamie 's avonds nooit wil
slapen. Hij ligt altijd de hele avond wakker. Terwijl hij duidelijk
laat zien dat hij moe is. Tuurlijk controleer ik eerst of hij geen
honger heeft en of hij geen schone luier nodig heeft. Ook hebben wij
een cameraatje op zijn kamertje, zodat ik hem beneden ook in de gaten
kan houden.   Hij heeft er gewoon moeite mee om op zijn kamertje in
slaap te vallen. Maar hij moet dit toch leren. Als ik hem er neerleg
als hij al slaapt gaat het wel goed. Maar moeders is er niet altijd om
hem in slaap te laten vallen. Zelfs bij papa wil hij al niet in slaap
vallen. Hij zal het toch zelf moeten gaan doen.

Groetjes Natasja

Ik word altijd een beetje moe van die mensen die dan meteen schrijven dat het onverantwoord is dat je je kindje laat huilen. En Natasja , je hoeft echt niet in de verdediging te gaan hoor. Jij probeert het beste voor je kind tedoen en en jij voelt je kindje het best aan. Mijn dochtertje krijst zowat de hele dag ben dus dus hard an het uitzoekn wat er aan de hand is. Maar voor je het weet zit je dus de hele dag (en nacht ) met je kind in je armen proberen te troosten en raak je oververmoeid en dat is ook niet echt bevoordelijk voor je gemoedstoestand van je kindje . Ik laat haar ook wel eens lang krijsen hoor, dan zit ik ook niet rustig maar dan kan ik soms nog wat anders doen. Nu is dit mijn 1e kindje maar als ik nog een kindje zou hebben dan had die ook aandacht nodig gehad en dabn moet je de baby ook wel eens laten krijsen. Nogmaals iedereen probeert het zo goed mogelijk te doen maar soms is het gewoon heel lastig zeker als je kindje heel veel huilt (lees krijst!). Als je dan zelf een baby heeft die zijn normale huiluurtjes heeft dan is het vaak makkelijker te roepen dat het onverantwoord is. Sterkte! maria

Terug
Bovenaan