toch door deze ronde

A

Anoniem

Guest
Eerst hadden we bedacht een maand te pauzeren als ik nu nog niet in verwachting zou zijn. Dit omdat ik eigenlijk niet weer in december uitgerekend wilde zijn. Niet alleen door de feestdagen maar ook omdat wij al een zoon hebben die 28 december jarig is. Nu heb ik uitgerekend dat als ik deze maand zwanger zou worden dat ik uitgerekend ben op 28 december. En toch gaan we deze maand gewoon door. We hebben het er over gehad en tja, misschien niet heel handig, maar ja het maakt ook eigenlijk niet uit. dus deze maand toch vol goede moed aan de klus. Mijn ei komt volgens de berekeningen met Pasen! hoe toevallig!! Alle dames in deze ronde weer veel succes!!

Liefs

Go for ir girl! Wat maakt het êigenlijk uit ook????

Succes met klussen
Liefs

Hallo lieverd,

Wat een goede beslissing! Snap ook wel na het lezen van je verhaal dat je even dacht: Is dit wel ideaal? Nou, misschien niet maar je weet toch niet hoe het loopt.... Het zou wat zijn zeg! Dat wordt een hele gezellige en drukke maand maar meid, de wens is nou eenmaal groter! :)

Succes en hopelijk is de 'paashaas' jullie goed gezind!

Liefs Lynn.

Na het lezen van zoveel verhalen op deze site van andere vrouwen die zo graag willen en waarbij het zo lang duurt ga je toch anders tegen dat soort dingen aankijken.

En als we zo gezegend zijn dat het deze maand mag lukken en de kleine in december komt dan zijn we heel gelukkig met de komst! Wanneer dat dan ook mag zijn.

@lynn30 jij ook december mama toch!? hopelijk kom ik je op dat forum weer tegen dan!! Gefeliciteerd he!! ;-)

@heppy0001 het maakt inderdaad geen bal uit. Gewoon doorgaan!!

@heppy0001 hey zag dat jij ook zwanger achter je naam hebt!! ook een december mama!? GEFELICITEERD!!!

Liefs

ik had diezelfde reden ook...... nu heb ik een erg onregelmatige cyclus... dus weet niet wanneer mijn ei komt.
op zijn vroegst (denk ik) zou ik 26 decuitgerekend moeten zijn. maar mijn andere 2 kids waren ook een week telaat, dus dan wordt het toch een jan kindje haha. dus ook wij gaan er weer voor. mocht het na deze ronde niks worden. ga ik overigens wel eens langs de ha vanwegen mijn lange cyclussen... (tussen de 31 en 47 dagen)

Thnx nogeentje.

Ik hoop dat je straks mee kunt naar december mamas.

En hopen dat het bij alle zwangere dames goed blijft gaan!!!

Ik duim nog steeds megabard voor iedereen. Ik gun jullie allemaal kinderen!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan