toch door deze ronde

Klopt meid, ik ben een vroege December mama :) Ben 3 Dec uitgerekend....Ik hoop ook zoooo dat ik je weer tegen ga komen bij de mama-club van December!

Zet 'm op meid! Liefs

@heppy0001 Dan komen we ongeveer gelijk uit.. Mijn ei komt als het goed is ook rond pasen en dan zou ik ook eind december uitgerekend zijn... Wil eigenlijk ook niet rond die dagen maar klussen idd gewoon door... Wacht naar mijn gevoel al veel te lang, ook hier alweer ronde 9 voor 1ste kindje... Succes en wie weet kunnen we ons alsnog bij de decembermama`s voegen...
groetjes linda

Go for it girl!!
En je weet he, meestal heb je 5 weken speling. Voor het zelfde geld komt je uk dan pas op 10 januari.
Onze zoon is van 21 december. Ik was van hem op 1 januari uitgerekend. Dus wel heel blij dat het nog net voor de feestdagen was.
En als je verlangen naar een kindje groot is, is iedere ronde die je moet wachten er 1 te veel. En laatst zei iemand hier op het forum tegen me, wat je juist niet wil gebeurt toch.
Veel plezier met klussen.

precies een zwangerschap laat zich niet plannen! en als dit je vruchtbare maand zal worden, ga je een kans vergooien!!
succes

Terug
Bovenaan