Toch doorverwezen voor een echo

Ja, het Sophia is een kinderziekenhuis, hoort geloof ik bij het Erasmus MC. Het schijnt een goed ziekenhuis te zijn en de wijkverpleegkundige zei ook al dat ik beter daarheen kon gaan dan hier in Vlaardingen.

HUH?? Ik heb 2 weken geleden ook gebeld voor een echo voor Finn zijn heupje omdat zijn linkerkant wat stroever gaat zeg maar, zijn linkerbeentje kan moeilijker naar buiten als zijn rechter.
Dus voor de zekerheid wilde het cb dat we een echo lieten maken. Dat kan pas 16 april!!
En naar de orthopeed op 23 april. Bij wie ga jij? Niet bij Itz hoop ik? Dat wilde ik perse niet, slechte ervaringen mee, en nu gaan wij naar Volmer.
Wel fijn hoor dat je zo snel aan de beurt bent.

Hoi,

bij een kinderziekenhuis ben je idd beter af denk ik. Wij gaan naar het JKZ (Juliana Kinderziekenhuis) in Den Haag. Ben erg benieuwd wat de uitslag is. Ik hoop dat alles goed is. Houd ons op de hoogte!

Groetjes en Suc6,

Melanie

Hoi hoi,

Fijn dat je toch een echo krijgt zeg.........daar krijg je in ieder geval zekerheid van.
We horen vast nog van je hoe het was en wat de uitslag is.
Succes.

Groetjes van Mieke mv 3 boefjes

Fijn dat je nu eindelijk een echo krijgt!  Dat je nu niet meer in onzekerheid hoeft  te zitten.  Ik hoop dat alles goed komt!
Veel succes morgen! Zal aan je denken!

Knuffel!

quote: mirjam78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 19:45:46'));

HUH?? Ik heb 2 weken geleden ook gebeld voor een echo voor Finn zijn heupje omdat zijn linkerkant wat stroever gaat zeg maar, zijn linkerbeentje kan moeilijker naar buiten als zijn rechter.
Dus voor de zekerheid wilde het cb dat we een echo lieten maken. Dat kan pas 16 april!!
En naar de orthopeed op 23 april. Bij wie ga jij? Niet bij Itz hoop ik? Dat wilde ik perse niet, slechte ervaringen mee, en nu gaan wij naar Volmer.
Wel fijn hoor dat je zo snel aan de beurt bent.

Bij de echo was er iemand tussen uit gevallen en ik ga wel naar Itz. Folmer is trouwens ook een eikel, hoor! Als kind had ik Boejerat, maar die vertrok op een gegeven moment (had z'n vrouw laten vermoorden ofzo??? was zelfs bij Peter R. de Vries) en Folmer nam alles over. Hij heeft toen een hoop patienten geschrapt, waaronder mij en een vriendin van me (die eind dit jaar haar 2e kunstheup krijgt).

Vandaag de echo gehad: links was toch niet helemaal zoals het hoort, dus moesten we meteen een rontgenfoto laten maken. Maar verder werd ons natuurlijk niks verteld, dus nog even 17 april afwachten....

Terug
Bovenaan