Toch echt een streep...!!!!!!

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd en veel plezier met je zwangerschap.

Dikke kussen
Chouki

hee lieverd je hoeft niet bang te zijn dat je streep verdwijnt,
ik hou hem voor je vast.
wow ik wist het wel, dat heb ik al eerder gezegd, ik voelde dat het raak was, ook voor moniek.
geniet er lekker van
ik ga maandag pas op zijn vroegst testen, dus jullie moeten nog even wachten hihi

Wat ben je toch een scheet, zeg! Wel goed vasthouden, he!?!

Je voelt goed voor een ander, maar wat voel je voor jezelf?

Hoera, helemaal geweldig voor je. Ik had net een berichtje voor je geplaatst onder een ander onderwerp. Lees ik nog even door, zie ik dit bericht ! Helemaal super.
groetjes Sabine

haha ik voel zenuwen!!!!!
en een beetje misselijkheids vlagen en af en toe een ongesteldheids gevoel in mijn buik, koude handen van het computeren en ergernis omdat ik nog steeds geen echte baan heb hihi

Gefeliciteerd, erg fijn voor je dat t nu raak is!
Ga er lekker van genieten!

Groetjes Janu79

Zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik dat lijkt op ongesteld zijn, dat had ik ook. Misselijk niet, maar dat kan er wel bijhoren.
Ach ja, het blijft speculeren. Het beste is wachten.

Enne we hebben straks toch allemaal een fulltime baan als moeder, als het goed is!

ja haha dat wel, maar daar kan ik geen kleertjes van kopen en eten enz
hihi
wij redden het net niet als ik niet een of twee dagen erbij ga werken, en dan zijn we nu al zuinig, dus ik wil het gewoon toch, en wat denk je dat er gebeurt als ik moet bevallen enz dan kan ik een paar weken lang niet werken, het liefst werk ik dan ergens en krijg ik zwangerschapsverlof maar ja... dan moet ik wel eerst zwanger zijn...

Terug
Bovenaan