Toch een miskraam!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Helaas ervaar ik op het moment mijn tweede miskraam (2 binnen een half jaar)
We zijn er weer helemaal kapot van. Hoe kan dat nou? Waarom wij? Allemaal van die vragen waar je niks mee kan en geen antwoord op hebt.
Gelukkig voel ik me op het moment wel oke! Geen krampen/weeen, maar dat komt denk ik nog wel. De vorige keer heb ik ontzettend veel pijn gehad, daar ben ik nu wel weer bang voor. Het zijn eigenlijk gewoon weeen he wat je krijgt. Hoe verder je bent in je zwangerschap  hoe erger die klachten zijn.
Ik was nu zo'n beetje 6 weken, (en de vorige keer ook)  maar ik kan je wel vertellen dat toen mijn miskraam-tijd niet lachend voorbij ging.    

Ik zal dus een tijd niet meer op het forum zijn. Hopelijk spreek ik jullie snel weer en wens ik iedereen veel geluk en sterkte wie het nodig heeft!

Liefs Anna

Hoi Anna,

Heel veel sterkte de komende periode. Ik vind het echt heel erg voor jullie.

Mijn man en ik zijn gisteren bij de verloskundige geweest. Ze vertelde ons dat het kindje met 5 1/2 week gestopt is met groeien..... of er was een piepkleine kans dat het idd nog maar 5 1/2 week was maar dat dacht ze niet. En dat terwijl het zo goed ging dachten we, ik was al 8 weken en 5 dagen in verwachting.

Binnen nu en zeer korte tijd kon ik een miskraam verwachten en daar ben ik erg bang voor. Ik heb geen idee wat me staat te wachten...

Groetjes Kim

sterkte!
ik krijg weer kippenvel als ik het lees....
brrr moet er niet aan denken.

Lieve anna,

had al op je andere topic gereageerd, maar wil   je nogmaals sterkte wensen.

Ik heb dus ook meerdere mk's(3) gehad en die verliepen allemaal erg anders. Ik hoop dat veel pijn je bespaard blijft. Verwen jezelf en laat jezelf verwennen door je mannetje. Je lijf en je koppie krijgen veel te verwerken.

sterkte

liefs,Annette

Ha Anna en Kimmeke, vreselijk voor jullie ik weet hoe het is, een keer met 9 weken en een keer met 6 weken. het maakt niet uit hoe ver je bent, het is altijd pijnlijk en emotioneel zwaar. Ik hield me eraan vast dat ik wel zwanger kan worden............ heel veel sterkte.

Hoi Kim,
Wat erg voor jullie!
Getsie! Niet leuk he?
Geen goed nieuws! Is er nog een kansje? Dan duim ik voor je mee!
Veel sterkte als de MK wel doorzet!!!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan