Hoi Anna,
Hoe is het nu met jou?
Ik wilde even antwoord geven op je vraag
De laatste miskraam kwam aan het licht omdat ik een echo had vanwege behoorlijke pijn aan mijn rechterkant. Toen was ik ruim 10 wkn zwanger. Het bleek dat het kindje geen hartslag had, maar door het kindje heen en weer te schudden (vreselijk om te zien) probeerde
de gyn of het hartje weer zou kloppen.
Daarna moest ik wachten tot ik zou gaan vloeien maar dat gebeurde niet. Loop je daar een week met een levenloos kindje in je buik. Daarna moest ik dus onder narcose maar ik werd daar helemaal koud en wit. Toen ik wakker werd stonden er allemaal bezorgde mensen om me heen. Ik ben er nog best een tijd ziek van geweest. (duizelig en slap).
Maar het ergste was om een piepklein kindje te zien die heen en weer wordt geschud en slap blijft.
Ik kan nu naar een paar jaar wel weer janken als ik eraan denk.
Ik hoop niet dat ik meiden heel erg heb laten schrikken, maar ik wilde je toch antwoord geven op je vraag.
De 1e miskraam was trouwens met 6 weken en daar kwam ik achter omdat ik vanzelf begon te vloeien.
Het is en blijft iets afschuwelijks, ook al doen buitenstaanders er best vaak luchtig over. (grrr).
Nogmaals veel sterkte gewenst meid!!!
liefs Daan