Toch een miskraam!!!

hoi anna

wat erg voor je ik maak op het moment hetzelfde mee gister kreeg ik ineens erge krampen lijkend op menstruatiepijn maar dan heviger.
en vrijwel gelijk daarna bloedverlies dus het leek erop of ik ongesteld werd.
ik schrok me echt rot en heb de verloskundige gebeld.
die vertelde me dat het gewoon afwachten is want ben nog tekort zwanger voor een echo(maandag 6 weken) en dat het van alles kan betekenen.

ik voel me echt heel *k* en hoop dat natuurlijk toch nog ergens dat het wat anders is dan aan miskraam.

mijn krampen zijn nu wel wat minder ook het bloedverlies en ben nog geen propje of zo verloren. afwachten dus tot 4 juli.

ik voel met je mee en hoop dat je er geen last van krijgt(krampen) en dat het natuurlijk mag verlopen.

heel veel sterkte!!!

liefs angela

Hoi Anna,

Hoe is het nu met jou?
Ik wilde even antwoord geven op je vraag
De laatste miskraam kwam aan het licht omdat ik een echo had   vanwege behoorlijke pijn aan mijn rechterkant. Toen was ik ruim  10 wkn zwanger. Het bleek dat het kindje geen hartslag had, maar door het kindje heen en weer te schudden (vreselijk om te zien) probeerde
de gyn of het hartje weer zou kloppen.
Daarna moest ik wachten tot  ik zou gaan vloeien   maar dat gebeurde niet. Loop je daar een week met een levenloos kindje in je buik. Daarna moest ik dus onder narcose maar ik werd daar helemaal koud en wit. Toen ik wakker werd stonden er allemaal bezorgde mensen om me heen. Ik ben er nog best een tijd ziek van geweest. (duizelig  en slap).
Maar het ergste was om een piepklein kindje te zien die heen en weer wordt geschud en slap blijft.
Ik kan nu naar een paar jaar wel weer janken als ik eraan denk.
Ik hoop niet dat  ik  meiden heel erg heb laten schrikken, maar ik wilde je toch antwoord geven op je vraag.
De 1e miskraam was trouwens met 6 weken en daar kwam ik  achter omdat ik vanzelf begon te vloeien.
Het is en blijft iets afschuwelijks, ook al doen buitenstaanders er best vaak luchtig over. (grrr).

Nogmaals veel sterkte gewenst meid!!!
liefs Daan  

Lieve Anna,

Wat verschikkelijk zeg!!! ik wens jullie samen heel veel sterkte. Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Ik geef je in ieder geval een dikke knuffff om deze tijd door te komen.

veel liefs
Sjan

Hoi Daan,
Wat een nare periode hebben jullie meegemaakt zeg! En wat knap dat je daar nu nog wat over wil zeggen want het is toch heel persoonlijk allemaal! Kan me voorstellen dat het je nu nog heel wat doet!!!!
Het lijkt mij inderdaad geen prettig gezicht, en helemaal omdat het niet gelukt is......
Nou snap jij zeker helemaal  ook wel mijn reactie op het "warm hebben"!!!!
Ben je op het moment wel zwanger?
Veel sterkte!
Liefs Anna

Hoi Anna,

Jazeker begrijp ik je nu!!
Ik had je topic ook pas gelezen nadat ik gereageerd had op je berichtje!
Je hebt dan echt zoiets van: Maak je niet druk om die warmte, ik ben mijn kindje kwijt!!!
Erg logisch!!!
En ja, ik ben op dit moment 30 wkn zwanger. Ik vind het wel allemaal veel spannender
dan voor mijn miskramen.
Ik hoop echt dat je dit verdriet op den duur een plekje kunt geven.

liefs Daan

Terug
Bovenaan