Hoi Patries,
Lieve woorden van je....
Vanmorgen iets verloren wat lijkt op een vruchtzakje....
Het zal toch niet waar zijn dat ik 2 miskramen heb gekregen in amper 3 maanden?!
Sta ik dan met m ´n goeie gedrag....
Ben verdorie al 7 (!) keer zwanger geweest!!!
Net als jij trouwens ging mijn allereerste zwangerschap eindigde in een miskraam, met 8 weken, was toen 21 jaar...Na 3 maanden weer zwanger en die liep goed af...dochter (Noa) is nu bijna 7jaar.Na 1,5 jaar wilden we graag een 2e, en bij de eerste poging weer zwanger...inderdaad ging weer niet goed, met 6 weken was daar miskraam nummertje 2.De maand erop weer zwanger en die eindigde goed, een 2e dochter:Jade, nu 4 jaar.
24 Februari dit jaar was daar Lenthe en in september miskraam nummertje 3, en nu....ik weet het niet zeker, maar weet wel hoe een een vruchtzakje verliezen eruit ziet zeg maar...
Wat me opvalt is dat het me toch nog veel doet, stom he...
De wereld is hard, op alle vlakken, hoe moeilijk ik het nu heb, hoe raar een vriendin het nu ook heeft terwijl zij zwanger is...zwanger van haar 4e, en krijgt van bijna niemand een positieve reactie...iedereen zegt:O, wat erg, waar begin je aan....4 kinderen....
Daar zit je toch niet op te wachten als je net zwanger bent?!Werd er zelfs een beetje bang van, straks ook zulke reacties te krijgen, .
Enfin, heb de Clear Blue ovulatietests weer in huis, dus helemaal ´prepared ´!!!
We zien wel!!!Beter dan je best doen kan niet he!!!
Ik leef stiekem wel heel erg met je mee, vrijdag 11:20 uur meen ik, ik denk aan je!!!
Succes!!!
Groetjes Roos.