toch eerder:)

A

Anoniem

Guest
volgende week vrijdag had ik mn echo,maar vanmiddag belde de verloskundige of ik ook deze week kon:) ik meteen ja gezegt al hoop ik dat het dan niet te vroeg zal zijn als het goed is ben ik 7weken vandaag dus ja maar.ff afwachten tot vrijdag 11.20uur haha

wilde ff kwijt

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi Patricia,
Wat leuk zeg!!Goed nieuws!!!
Hier wat minder goed nieuws...ben vreselijk in de maling genomen...ben ongesteld geworden...
Was niet zwanger, of misschien heeeel eventjes, zoals m ´n huisarts denkt....was 1,5 week overtijd, dacht nu 6 weken zwanger te zijn, had alle zwangerschapkwaaltjes....
Mijn huisarts zegt dat het kan komen omdat je hormoonhuishouding flink door de war is geschut na een miskraam, (had een miskraam 7 weken geleden) en vervolgens schijnt je lichaam even de tijd te moeten krijgen om alles weer normaal te laten verlopen, zeg maar.
Ik baal op zich niet echt, weet dat ik altijd super snel zwanger wordt, dus het komt vast snel weer maar voel me wel een beetje belazerd en in het ooitje genomen (en dan omschrijf ik dat nog netjes!) door mijn eigen lichaam!Hing boven de wc, jeukende borsten, weinig eetlust....
Enfin, nieuwe maand, nieuwe kansen!!!
Jij alle succes a.s vrijdag, ik duim!
Groetjes Roos.

Hoi patricia,

Wat geweldig nieuws zeg!!! Heerlijk.
Nu hoef je dus iets minder lang te wachten.
Krijg je een gewone echo dan?? Of een inwendige??
Met een inwendige zouden ze nu wel al wat kunnen zien en misschien wel al kunnen horen?? Ik heb toen met 5 weken een inwendige gehad en daar was het wel duidelijk op te zien.
Nou meid, alvast heel veel succes voor vrijdag.
Ben benieuwd.

Liefs marielle mama van yordi 16-1-08

Oh en roos............
Wat balen voor je meid!!!
Ja dan voel je je zeker in de maling genomen door je eigen lichaam.
Vind het erg sneu voor je.
Succes ermee meid.

Liefs marielle

@miss-mama ow wat naar voor jeik heb voor caithlyn ook een miskraam gehad met bij 12 weken en voelde me zooooo kut toen.echt vreselijk zo iets blijft je ook altijd bij en was ook mn 1e kindje eigenlijk want zo,n humpie hoe oud hij ook was mag je nooit vergeten er was toch even leven daar binnen.als je wilt praten roep me maar he

@wildkatje

ja ik krijg een inwendige ze vk zegt tot en met 10weken kan je het beste inwendig zien dus hoop echt dat er wat te zien valt haha,maar goed nog ffies wachten he die 2dagen duren nu zelfs langhaha maar goed hoop dat het wachten goed beloont word

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi,

Wat fijn voor je zeg!! Heel veel succes vrijdag..

Gr MJ

Hoi Patricia,

wat fijn voor je zeg dat het eerder kan!! Nu nog die 2 hele lange dagen doorkomen... en dan zul je eindelijk je 2e wonder gaan zien!!
Ben zeer benieuwd!

Roos, wat vervelend voor je zeg.. hoop dat je snel weer positief nieuws krijgt!

Liefs,

Suus

Hoi Patries,
Lieve woorden van je....
Vanmorgen iets verloren wat lijkt op een vruchtzakje....
Het zal toch niet waar zijn dat ik 2 miskramen heb gekregen in amper 3 maanden?!
Sta ik dan met m ´n goeie gedrag....
Ben verdorie al 7 (!) keer zwanger geweest!!!
Net als jij trouwens ging mijn allereerste zwangerschap eindigde in een miskraam, met 8 weken, was toen 21 jaar...Na 3 maanden weer zwanger en die liep goed af...dochter (Noa) is nu bijna 7jaar.Na 1,5 jaar wilden we graag een 2e, en bij de eerste poging weer zwanger...inderdaad ging weer niet goed, met 6 weken was daar miskraam nummertje 2.De maand erop weer zwanger en die eindigde goed, een 2e dochter:Jade, nu 4 jaar.
24 Februari dit jaar was daar Lenthe en in september miskraam nummertje 3, en nu....ik weet het niet zeker, maar weet wel hoe een een vruchtzakje verliezen eruit ziet zeg maar...

Wat me opvalt is dat het me toch nog veel doet, stom he...
De wereld is hard, op alle vlakken, hoe moeilijk ik het nu heb, hoe raar een vriendin het nu ook heeft terwijl zij zwanger is...zwanger van haar 4e, en krijgt van bijna niemand een positieve reactie...iedereen zegt:O, wat erg, waar begin je aan....4 kinderen....
Daar zit je toch niet op te wachten als je net zwanger bent?!Werd er zelfs een beetje bang van, straks ook zulke reacties te krijgen, .

Enfin, heb de Clear Blue ovulatietests weer in huis, dus helemaal ´prepared ´!!!
We zien wel!!!Beter dan je best doen kan niet he!!!

Ik leef stiekem wel heel erg met je mee, vrijdag 11:20 uur meen ik, ik denk aan je!!!
Succes!!!
Groetjes Roos.  

Terug
Bovenaan