toch eerder:)

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2008 22:21:19'));

Hoi Patries,
Lieve woorden van je....
Vanmorgen iets verloren wat lijkt op een vruchtzakje....
Het zal toch niet waar zijn dat ik 2 miskramen heb gekregen in amper 3 maanden?!
Sta ik dan met m ´n goeie gedrag....
Ben verdorie al 7 (!) keer zwanger geweest!!!
Net als jij trouwens ging mijn allereerste zwangerschap eindigde in een miskraam, met 8 weken, was toen 21 jaar...Na 3 maanden weer zwanger en die liep goed af...dochter (Noa) is nu bijna 7jaar.Na 1,5 jaar wilden we graag een 2e, en bij de eerste poging weer zwanger...inderdaad ging weer niet goed, met 6 weken was daar miskraam nummertje 2.De maand erop weer zwanger en die eindigde goed, een 2e dochter:Jade, nu 4 jaar.
24 Februari dit jaar was daar Lenthe en in september miskraam nummertje 3, en nu....ik weet het niet zeker, maar weet wel hoe een een vruchtzakje verliezen eruit ziet zeg maar...

Wat me opvalt is dat het me toch nog veel doet, stom he...
De wereld is hard, op alle vlakken, hoe moeilijk ik het nu heb, hoe raar een vriendin het nu ook heeft terwijl zij zwanger is...zwanger van haar 4e, en krijgt van bijna niemand een positieve reactie...iedereen zegt:O, wat erg, waar begin je aan....4 kinderen....
Daar zit je toch niet op te wachten als je net zwanger bent?!Werd er zelfs een beetje bang van, straks ook zulke reacties te krijgen, .

Enfin, heb de Clear Blue ovulatietests weer in huis, dus helemaal ´prepared ´!!!
We zien wel!!!Beter dan je best doen kan niet he!!!

Ik leef stiekem wel heel erg met je mee, vrijdag 11:20 uur meen ik, ik denk aan je!!!
Succes!!!
Groetjes Roos.  

hee meis
wat erg dat je al die miskramen al heb moeten doorstaanik vond 1al erg sjonge jonge wat is het leven oneerlijk he er zijn zoveel mensen die het niet verdienen om kindjes te krijgen en die krijgen de een na de ander  maar helaas het leven is idd erg hard,ik hoop dat je snel weer mag gaan genieten van een wondertje in je buik,en als jij je fijn voelt met 4kids doe dat dan lekker meis trek je niks van andere aan

liefs patricia

en tnx dat je met me meeleeft vrijdag

Hoi dames,

Heerlijk dat je op het forum altijd je hart kunt luchten, of het nou verdriet of blijdschap is...

Roos: wat een vreselijk nieuws!
Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om weer een miskraam te krijgen terwijl je zó ontzettend graag nog een 4-e kindje wil, maar ik kan me goed voorstellen dat je toch  verdriet erom hebt.
Ik wens je alle sterkte toe om dit te verwerken.

Patricia: wat heerlijk dat je eerder terecht kunt!
Al die tijd in onzekerheid gezeten en volgens mij ben je hartstikke nerveus dus dat is ook niet leuk voor je gezinnetje , als je de echo hebt gehad, weet je waar jullie aan toe zijn.

Beiden veel sterkte en succes en ik denk aan jullie.

Liefs Monica

Hee Patries,

Wat super!!! Veel suc6 vrijdag, ik zal voor je duimen!

Liefs Lientje

Nou ik leef met je mee hoor laat het maar snel weten wat het nieuws is. Een foto plaatsen is ook leuk van het kleine mensje. Kriebels kriebels ik moet nog ff een jaartje dan gaan wij weer de medische molen in.

liefs van Mariska

oh echt spannend hoor.
Heel veel succes en ik duim voor je!!

Groetjes Suus

Hoi patricia,

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen bij de echo!! zal aan je denken hoor en snel bijlezen als ik terug ben, maar we gaan morgen voor een paar dagen er even tussenuit!!

Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje en jullie kleine!!

Heel veel succes meid!

Liefs,

Suus mama van Feline

Hoi Patricia,

Ik reageer eigenlijk nooit zoveel maar lees wel vaak mee. Wat leuk dat je morgen al voor de echo gaat. Ik hoop echt voor je dat je het al goed kunt zien. Spannend is dat altijd, ik dacht altijd: zou ik echt wel zwanger zijn? Ook al wist ik dat het waarschijnlijk echt wel zo was.
Veel suc6, ik lees het wel.

Groetjes van Margot (moeder van Noortje 31-01-2008)

Hoi Roos,

Ik reageer ook nog even op jouw mail. Wat naar voor je dat het toch is misgegaan. Zeker als je dat al meerdere keren hebt meegemaakt, waarom dat nog eens?
Ik las je berichtje van de week dat je (toen nog zwanger) was van je 4e kindje. En dat je al 3 dochters hebt. Dat valt mij dan meteen op omdat ik ook 3 dochters heb en ik dacht altijd dat ik 3 kinderen wilde, maar ik twijfel nog weleens. 4 lijkt mij ook zo leuk! Heb jij er altijd al 4 gewild of ben je misschien ook een klein beetje nieuwsgierig hoe het zou zijn als je nog een jongetje krijgt. Dat heb ik namelijk best wel een beetje. Hoewel je daar niets aan kan doen. En eerlijk gezegd wil ik ook nog wel een zwangerschap meemaken en de bevalling en alles. Ik vind dat zo'n mooie tijd. Mijn man twijfelt ook nog wel. Het is toch ook niet niks kiezen voor een kindje. Kiezen jullie er bewust voor om er weinig leeftijdsverschil tussen te hebben? Nou, misschien weer wat veel vragen, maar ik wil wel eens weten hoe anderen er over denken, 4 kinderen.

Groetjes Margot (moeder van Noortje 31-01-2008)

Terug
Bovenaan