Toch geen miskraam???

Hallo Astrid,
Vervelend hè, al die grote vraagtekens.. Ik moet inderdaad nu drie weken wachten tot de volgende echo. Waarschijnlijk (maar dat heb ik niet gevraagd) omdat er dan mogelijk een hartje te zien zou kunnen zijn- uitgaande van de huidige grootte. De dokter zei vanmorgen wel dat de buikpijn ook nog kan komen..
Ik moet morgen voor het eerst weer werken na 6 weken vakantie (ja, gebonden aan het onderwijs), maar ik kan waarschijnlijk nog rustig beginnen dus ik ga maar gewoon.
Hé, bedankt voor je reacties en zullen we elkaar op de hoogte houden?
Groetjes, Esmeralda
 
Hoi Astrid,
Gisterochtend was ik nog erg positief omdat ik van een verloskundige hoorde dat bruin bloed echt niet erg is en ik las dat een inwendige echo een beter beeld geeft dan een uitwendige bij een prille zwangerschap (goed dat jij die dus wel krijgt), maar het is toch misgegaan. Sinds gistermiddag ben ik echt ongesteld en vanmorgen heb ik een test gedaan en die was nu negatief..Heel jammer, maar ik troost me met het idee dat we waarschijnlijk wel weer snel in verwachting kunnen raken. Ik laat de echo maar staan zodat ze kunnen zien of alles schoon is. Nou, weinig opbeurend nieuws dus. Ik ben benieuwd of het bij jou al wat rustiger is en wens je veel sterkte met het aftellen tot volgende week maandag. Liefs, Esmeralda
 
Hoi Esmeralda,

Wat ontzettend vervelend voor je! Wel fijn dat het vrij snel bij je gegaan is. Ik lees nu heel veel op forums en zie heel vaak dat het pas met 10 of 12 weken misgaat, terwijl degene niets in de gaten heeft. Daar moet je toch helemaal niet aan denken! Ik weet nu "gelukkig" dat het mis kan zijn en het zal geen verrassing voor me zijn dan als het mis gaat (al blijft dat afschuwelijk). Als maandag met de echo blijkt dat het goed is zal ik eerder verbaasd zijn!

Ik hoop dat je heel snel weer zwanger zult worden van een gezond kindje dit keer!!!! Want waarschijnlijk was het dat deze keer dus jammer genoeg niet. Ik hoop ook voor je dat alles schoon is en dat je snel weer mag beginnen met "klussen". Ik laat het maandag wel weten.

Liefs,
Astrid
 
Terug
Bovenaan