Toch gestopt met borstvoeding

Ik was van plan zeker het eerste jaar borstvoeding te geven. Maar nu ik weer zwanger ben kost het me gewoon te veel energie.
Onze kleine man kreeg 's avonds en 's nachts al een fles, daar is in eerste instantie de ochtend bijgekomen, omdat ik om 6 uur echt de puf niet had om hem aan te leggen.
Nu hij meer vast voedsel mag, is het ook makkelijker daar een fles bij te geven. Ik merk dat ik veel meer energie heb nu de kleine man volledig over is op flessen.
Ook deed hij de laatste tijd nogal moeilijk aan de borst. Misschien was mijn productie wat terug gelopen of smeekt het nu anders.
Ik vind het wel jammer, had het graag nog een half jaartje volgehouden. Maar het is beter zo :)
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel pittig hoor, maar wel super leuk natuurlijk. Heb zelf helaas geen ervaring met borstvoeding. Ik had wel een collegaatje die zei dat haar dochter op eens de borstvoeding niet meer wilde en bleek toen zwanger te zijn. Zij had ook idee dat de voeding dan blijker toch anders wordt...
Voor je zelf idd wel fijn als je meer rust hebt, zeker die eerste maanden!
 
Ben van het septemberforum, en dacht: spiek eens bij de buren.

Ik had precies hetzelfde toen ik voor de tweede keer zwanger raakte. Mijn dochter was toen 10 mnd toen ik zwanger raakte. De bv liep snel achteruit en uiteindelijk wilde ze niet meer. Bij haar was het natuurlijk wel anders. Want toen ik met de bv stopte was ze bijna 1 jaar en kreeg ze al vast voedsel.
 
Terug
Bovenaan