Toch maar eens fatsoenlijk voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik lees al een lange tijd mee en reageer af en toe op berichtjes, maar merk dat het toch wel steeds leuker wordt om mee te schrijven...maar dan wil ik mezelf wel eens even voorstellen..Ik ben Inge, mama van 2 jongens, de oudste is bijna 4 en jongste is 8 juni 1 geworden..ben 33 en woon samen met mijn vriend. Naast de zorg voor de kindjes werk ik nog 16 uur..
Ik zal even mijn mooie jongens showen:

Groetjes Inge

Ha Inge,

Meid van harte welkom. Het is erg leuk dat er steeds meer dames dit forum bezoeken.
Je kan hier lekker je hart luchten, raad vragen of gewoon ff lekker onzin spuien.
Ik ben 31 en heb inmiddels alweer 13 jr een relatie met Ron (waarvan 7 jr getrouwd)
Ook wij hebben twee jongens, Mike van 3 (8-11-04) en Brian (25-07-07) van net 1 jaar!
Misschien is het nog leuk om te vermelden hou jouw jongens heten?

groetjes,
Achnita

welkom, ik ben daan (daniela) 31 jaar en trotse mam van Vera 14-6-7 bijna 3 jaar getrouwd en bijna 14 jaar samen met mijn man.
veel klets plezier, en oja als je hyves hebt er is een topic met adressen als je dat leuk vind.

groetjes daan

Hoi!!

Welkom :)
Ik ben Frieda, 25 jaar en mama van Kyra 07-06-07. Woon samen met mijn vriendje
(binnenkort mannetje) en we zijn nu 5 jaar samen.
Leuk dat je ook mee komt kletsen!!

Liefs,

Frieda

Ik ben Linda, mama van Marissa. Marissa is van 13 september en zij is dus de benjamin van het forum. Welkom, en doe gezellig mee.

groetjes Linda

hoi inge,

gezellig dat je er ook bij komt,

ik ben mascha mama van roan (16-06-2007)
en ik woon 1 1/2 jaar samen met mijn vriend..

groetjes van mascha

hoi leuk dat je er bij bent
tis leuk hiero.
ik ben petra 34 jaar,woon samen en we hebben een dochter van 13 mnd.anouk

gr petra

ik ben debby, 32 jr, getrouwd en een prachtige dochter puck, ook op 8 juni geboren!
wat was het warm die dag he???

Terug
Bovenaan