Toch maar eens fatsoenlijk voorstellen....

Hoi,
ik ben Tamar, mama van Sarah 16-07-07.
Ik ben 33 jaar en al weer 9 jaar getrouwd, we wonen met zijn 3tjes en de twee katten in Zaandam.
Ik ben een tijdje niet actief geweest op dit forum, maar lees wel regelmatig en reageer nu ook weer vaken .
Gezellig hoor dat je er ook bent.

Hoi meiden,

Inderdaad helemaal vergeten, de namen, de oudste heet Melvin en de jongste heet Milan. En Debby, wat grappig ook op 8 juni, en het was zeker warm zeg!!!
Nu ga ik me gauw aankleden en een dagje shoppen zonder de kids, ook wel weer eens erg lekker..

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Ik ben ook een Inge. 35 jaar en al bijna 12.5 jaar getrouwd met Henk. Wij zijn al bijna 18 jaar samen. Sinds 02.07.2007 zijn wij de trotse ouders van ons eigen wondertje Maaike. Zij is via IVF geboren en we zijn nu druk bezig met een nieuwe poging voor een tweede kindje en ik hoop morgen groen licht te krijgen.

Het is hier erg gezellig en je krijgt eigenlijk altijd eerlijk commentaar en zeker ook vaak goede adviezen. Veel forum plezier en pas op het werkt verslavend.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik ben Karin, mama van deze twee boeven:

Eva wordt in september 4 en Bas is op 3 juli 1 jaar geworden.
Ik woon in de buurt van Nijmegen, ben getrouwd en ben op het moment thuisblijfmoeder.
Veel plezier hier op het forum.

Groetjes, Karin

Hallo Inge,

Gezellig dat je meedoet, en wat netjes dat je jezelf even voorstelt.
Heb ik nog geen eens gedaan... (oeps sorry meiden).
Nou bij deze,

Ik ben Wendy moeder van Thijn (1jr) en al 11 jaar bij dezelfde man (jaja) waarvan 2 getrouwd. De 2e is opkomst en zal zich als alles goed gaat in maart voorstellen.

Ik heb tot nu toe heel veel gehad aan alle meiden hier. Veel meer dan aan het consultatiebureau of wat dan ook. T is echt fijn dat dit bestaat.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan