toch maar getest

Hee C, das een goed teken toch?
Laat ze maar lekker weg blijven.
Maar ja je ziet ook geen streepje en dan wordt je toch ook erg onzeker he....
We gaan gewoon uit van het goeie!!!!!

Ikzelf heb nod op 12 juni, ben bang dat het weer niks is en dan zijn we ook alweer een jaar verder. Ik denk dat ik dan naar de HA ga.

Veel succes he en we  duimen nog mee hoor

ha Deez,
ja dat is waar maar omdat ik niet verwacht zwanger te zijn id t een ebetje raar en die test was gewoon negatief dus dan verwacht ik op zn minst ongi maar ook al niet! hihi
maar ja zit niks anders op dan afwachten iedere keer denk ik dat ik iets voel en dan denk ik ja daar zijn de duivels maar steeds is t niks hihi
maar nogmaals we tellen gewoon de dagen gewoon door ;)

en 12 juni jouw nod spannend hoor nu mag t wel een keertje raak zijn na een jaar inderdaad. ik zal wel voor je duimen in ieder geval
Groetjes C

Dank je wel dat je duimt!!!
We weten natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn, maar soms heeft het denk ik ook wel eens overeenkomsten met ongi zijn.

ja klopt! daarom heb ik ook geen hoop. want die moeiheid heb ik normaal ook en misselijkheid ook niet vreemd bij mij. ik heb ook altijd een overgeef gevoel en dan braak ik of komt t omhoog (sorry voor de details hihi) dus dat iks ook niks vreemd bij mij. wat wel is is dat de laatste dagen vaker naar boven komt en ook maagzuur gewoon zomaar. maar volgens mij heeft dat ook niks met zwanger te maken maar dat weet ik niet. en het gevoel voor eten is ook wat vreemder minder zin wordt soms al misselik van de gedachte aan wat ik zo ga eten hihi maar zelfs dat heb ik vaak
hihi conclusie alles wat ik voel heb ik wel een verklaring voor hihihi

Maar er is idd hoop en ik hoop ook dat het raak is.
Raar he dat je zoveel dingen voelt en je lijf zo raar reageert. Toen ik de pil slikte had ik dat nooit, maar stond er ook niet bij stil.
Lijkt me verschrikkelijk om over te moeten geven, maar als het betekent dat ik zwanger ben, ben ik er wel blij mee hoor haha

haha inderdaad
je hebt ook helemaal gelijk dat je er zo op let misschien had je wel vaker last van dingen maar lette je er gewoon nooit zoveel op. daarom verwacht ik mar niet te veel van . maar ja ik vind het nog steeds wel vreemd want dit heb ik echt nooit gehad. en stiekem hoop ik natuurlijk tegen alle verwachting in dat ik toch zwanger ben. maar ja hoop moet je altijd blijven houden toch?
ik had gelezen dat jij al een jaar bezig was dus eigenlijk heb ik helemaaal niks te klagen.
over een week heb je je nod toch? voel jij al iets of wat is je gevoel hierover?

Ik ben nu net als jou (Cheetah), in dezelfde positie.
Na het stoppen met de pil werd mijn cyclus alleen minder, naar 20 dagen en nu had ik al ongesteld moeten zijn, vandaag was na een eventuele cyclus van 28 dagen mijn nod. Misschien nog ontpillen, ik weet het niet. Bizarre situatie.

Terug
Bovenaan