toch naar de mama's van november 2008

hoi hoi

na 2 miskramen te hebben gehad (eentje met 14 weken in augustus 2007 en eentje nog maar 6 weken geleden), kan ik nu weer zeggen dat ik zwanger ben!

ik heb gelijk de gyn gebeld voor een echo.. 1 april om 14:15
dan ben ik ongveer 7 weken....

de uitgerekende datum zal rond de 17 november liggen.. maar precies weet ik het dan pas!

groetjes Carina
(die nog ff aan het idee moet wennen, want wie verwacht nou dat ie gelijk weer aantelt na een miskraam!)

hoi hoi

gefeliciteerd!
ik had je verhaal al gelezen op het zwanger worden na miskraam forum.
zelf heb eind nov een miskraam gehad met 12 weken we hadden met 11 weken geen goede echo.
ik ben 7 nov uitgerekend.

liefs silke

het is allemaal weer vreselijk spannen!
ik voel nu namelijk zoveel daar beneden! maar dat kan natuurlijk komen omdat alles daar nog wat gevoeliger is omdat de misrkaam nog geen 7 weken geleden is geweest...

mijn zwangerworden verhaals en vooral het zwangerblijven verhaal is een boekwerk geworden nu we alweer 15 maanden daarmee bezig zijn!

voor mij kritieke weken zijn 5 en een halve week en 10 weken!
de eerste keer is ons gupje gestopt met groeien met 10 weken. de tweede keer is het spontaan afgekomen met die 5,5 weken.

de eerste echo dus met 7 weken, en dan de 2de hoop ik met 11.

en nu een pokerface zien te houden op het werk!

Hoi,

Ten eerste van harte proficiat en ik snap uiteraard dat je moet wennen aan het idee,ik wens je heel veel goeds toe tijdens je zwangerschap.
Geniet er lekker van,want als je niet meer zwanger bent,mis je die buik,die straks aan het einde erg in de weg zit met slapen etc haha.

liefs nice

Wat een heerlijk gevoel he, dat je lijf het toch nog kan! Ik was bang dat het nooit meer zou lukken bij ons, maar ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben. In oktober heb ik een miskraam gehad. (Ons eerste zoontje is inmiddels 18 maanden).  Wel heel spannend allemaal, dus ik snap hoe je je voelt. Je wilt heel blij zijn, maar tegelijk jezelf beschermen tegen teleurstellingen.
Mijn motto is: genieten van ieder moment.

Veel succes!

Hoi hoi!

Ik heb ook een miskraam gehad in het begin van me zwangerschap.
Had bloedverlies en het voelde niet goed,op de echo was het duidelijk geworden.
Je hormoonen geven toch nog enige tijd aan dat je zwanger bent,ik had zeelf de eerste 4 weken nog een vage positieve test en daarna werdt die pas negatief.
Ik hoop dat dit bij jullie niet het geval is!
Gelukkig zijn we meteen daarna weer zwanger geworden,dus het kan wel!
We zijn nu 5 weekjes en over 3 weekjes hebben we een echo.
Kan haast niet wachten.
Suc6 met je zwangerschap

Hoi Carina,

Wat heerlijk te lezen dat je gezellig hier op het november forum zit. Hoop dat je lekker kunt gaan genieten. Ik had S hier ook wel verwacht of schuift ze door naar december? Heel veel geluk en een fijne zwangerschap.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan