toch naar de mama's van november 2008

Hallo

Ben dus niet de enige hier die weer zwanger is na een vervelende afloop van de zwangerschap. Ik had namelijk geen miskraam maar mijn kindje is te vroeg geboren, met 23 weken. Ze was niet levensbatbaar. Dit is begin dit jaar gebeurd. We hebben haar ook begraven (was bijna 24 weken). En toen moest ik eerst herstellen, ze zeiden in het ziekenhuis dat dat wel 3 maanden kon duren. Jeetje ik vond dat wel lang. Maar na 4 weken was alles weer normaal en na 6 weken was ik zelfs weer zwanger!!!!. Ik ben ontzettend gelukkig, maar ook bang. Ik heb mezelf voor genomen om toch zoveel mogelijk positief te zijn, deze keer heb ik er ook een heel ander gevoel bij. Begin volgende week heb ik de echo, waar ik zeer benieuwd naar ben.

Ondanks dat ik nu zwanger ben, wil niet zeggen dat ik geen verdriet heb om mijn kindje.

hoi meiden!
dank je wel voor al die leuke reacties..

en hoe meer ik erover lees.. hoe meer ik merk dat ik niet de enige ben die een of moedere mskramen heeft meegemaakt. ik vind het vooral van de eerste keer soms nog steeds moeilijk. ik denk dat dat vooral komt omdat we een hartje gezien en gehoord hadden.

Soms ben ik nog wel eens bang dat het nog oude hormonen zijn, maar ik voel me verder vreselijk zwanger worden.
dus laten we hopen dat het ook echt zo mag zijn!

liefs Carina

Hey Carina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik hoop echt dat het nu goed blijft gaan.
Ik las net bij het zwanger worden forum dat jij ook van die ongi krampen hebt.
Ik heb dat idd ook als ik in bed lig.

Ben jij al misselijk? Ik niet gelukkig. Ben alleen maar heel erg moe.

Hoe voel je je verder?

Ik moet nog heel erg aan het idee wennen want we waren 23 maanden bezig en had het eigenlijk al op gegeven dat het nog spontaan zou lukken.

Liefs Bontrie

hoi hoi

klopt van die ongikrampen.. vandag ook weer.
ook had ik na het plassen een klodertje slijm in de plas liggen.. pff ik schrok me rot.
maar dat hoeft niks te betekenen, kan makkelijk nog slijm van de vorige zwangerschap zijn, dat de baarmoeder nog niet helemaal leeg was en da tnu afstoot (dat vertel ik mezelf dan maar...)

ik ben niet misselijk, gelukkig nog niet!
ook geen gevoelige borsten ofzo..
alleen ben behoorlijk moe!

we zijn een huis aan het verbouwen, waar veel tijd in zit en ik ben net 2 maanden aan het werk op een andere school. dus dat zijn al dingen die me redelijk uitputten. van mijn vriend mag ik nu doordeweeks niks in het huis doen.. de avonden zjni om bij te komen, zegt ie dan. morgen ga ik een kozijn schildern, maar dan wel met verf olp waterbasis die ik gisteren heb gehaald.
dus de doe-het-zelf-zaak is al op de hoogte.. hahaha

voel jij je ook al echt zwanger? ik eigenlijk wel... stom he.. dat je dat als vrouw ook gewoon kunt voelen dat er iets verandert in je lijf. ook al is het nog zo piepklein.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan