Toch niet denk ik...

Hey meiden!

Vanmorgen al getest ipv morgenochtend en weer negatief... Intussen nog steeds veel gerommel in mijn buik, steekjes en af en toe een steek richting onderrug. Verder niet echt aanwijzingen, behalve dat ik erg moe ben de laatste dagen.
Ik weet niet wat die twee positieve testen waren een paar dagen terug, maar hcg lijkt compleet uit mijn lichaam verdwenen. Vanmorgen zelfs met extra geconcentreerded urine fetest, want gosteravond erg weinig gedronken... Ook dat hielp niet...

Ik ga er vanuit dat ik snel ongi wordt en hoop hier snel te zijn met een dikke positieve test!

Liefs Daisy
 
pff dais wat klote! ga je morgen nog een keer testen? en bleef de test echt spierwit dit keer? ik hoop echt dat je snel een knalpositieve test in handen hebt je verdient het zo!! xxx
 
Nou de test was een beetje raar... Duidelijke controlestreep, daarna een heel stuk roze, een witte streep en daarna een heel dun roze streepje. Ik ga er vanuit dat de test verkeerd is geproduceerd ofzo, maar had geen ochtendurine meer om nog eens te testen.

Waarschijnlijk ga ik nu pas maandag weer testen, mijn eigenlijke nod. Is toch de betrouwbaarheid een stuk groter!

Ik vind alleen die twee eerdere positieve testen zo vreemd...

Liefs Daisy
 
het zou een foute test kunnen zijn idd ik had op zn vroegst op mn nod een positieve test en dat was die streep die pas na een half uur kwam weetje wel. ik heb daarvoor niet getest misschien was het toen ook wel positief geweest. de dagen na mn nod bleef de streep heeel licht maar met de cb wist ik het zeker. ik denk dat jij ook zwanger bent hoor waar komen anders die strepen vandaan? ik duim hard voor je xxx
 
Hey esmeranda!

Ene streep is een streep idd, maar hier ligt het vrij lastig, haha. Ik had dus eerst 2 positieve testen, heel licht, maar toch. De dagen daarna testte ik allene maar negatief tot gisteren. Morgen ga ik weer een test doen.
Ik hoo nog steeds dat ze deze ronde nog positief worden, dat waren de eerste natuurlijk ook!

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan