Toch niet denk ik...

Bij mij waren die van kruidvat en predictor negatief de vroegetesten. Twee dagen later een gewone test gehaald en een digitale. Er was een super licht streepje. Dus de digitale maar gedaan en daar staat op zwanger of niet. En die kan ook 4 dagen voor nod. En daar stond inderdaad zwanger.

Ik zou een digitale proberen ;) succes
 
hoi dacey..

ik zou ook die digitale proberen...
ik had ook op je nadere bericht gereageerd...kruidvat test super licht streepje en CB digital positief 1-2 weken..
omdat ik me niet zwanger voel(de) heb ik vorige week woensdag ook nog een test gedaan..wel wederom kruidvat...maar steepje was nog steeds superrrrr ligt..ik zou ook echt als ik jou was de Clearbleu Digital halen...daar zit je niet meet ene streepje..maar gewoon met de worden "zwanger" of "niet zwanger" en dat de indicatie...van kruidvat begreep ik namelijk dat "eigenmerk" vaak neit heeeeel erg goed kunnen testen op vroege zwangerschap... ik hoop dat je vandag goed nieuws krijgt!!

xxx hilmar
 
Thanx voor de tips meiden! Ben intussen 3 dagen overtijd en nog steeds een negatieve test... :-( morgen moet ik terug naar het ziekenhuis en zal ik meteen aan de arts vragen of ik misschien een bloedtest kan doen als mijn ongi vannacht of morgenochtend niet komt.

Vanochtend weer dik negatief getest met kruidvat. Zal voor een volgende test idd eens een digitale proberen. Je weet nooit!

Wat een gedoe dat zwanger worden, en dan zeggen dat je spanning en stress moet vermijden! :)

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan