toch niet op vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo

waren we al helemaal voorpret aan het maken door de inpaklijsten, aan te vullen... is alles nu veranderd. we gaan niet meer op vakantie!
ik had al eens geschreven dat dave zijn vader kanker had met uitzaaiingen, sinds net weten we dat het nu dan echt bergafwaarts gaat. de hersentumor is nog actief na de bestraling van laatst. dat was te verwachten, want de arme man kon afgelopen week het alfabet niet eens meer opzeggen. praten gaat erg moeizaam... kut!
dave heeft aan de arts gevraagd waar we op moeten rekenen, zijn ouders wilden het niet weten of zijn vergeten het te vragen. hij zei enkele maanden, maar misschien ook weken. dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt! we blijven hier. niet naar frankrijk, maar lekker vaak naar opa en oma nu het nog kan! en misschien later als alles voorbij is nog een weekje zon ofzo.

Hai Rosanne,

Goede keus lijkt mij.....
Opa's en oma's zijn veel belangrijker dan vakantie. Net wat je zegt dat kan altijd nog!!!

Veel sterkte!
Groetjes Veronique

jeetje wat erg. en in zo n situatie kan je toch niet echt genieten van je vakantie lijkt mij. Sterkte!

Heey Rosanne

Wat erg dat het nu zo snel achteruit gaat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu niet weggaat. Genieten nu het nog kan. Vakantie kan eigenlijk altijd nog.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs irene

Hoi Rosanne,

Wat vreselijk moeilijk zeg, vooral voor Dave maar ook voor jou natuurlijk! Lijkt me zo'n naar gevoel, als er echt een 'grens' aan je tijd samen zit. Logisch dat jullie ervoor kiezen om die tijd zoveel mogelijk samen door te brengen! Zal voor Daves vader ook erg fijn zijn, lijkt mij. Zoveel mogelijk tijd met zijn zoon, schoondochter en vooral kleinzoon. Hij zal wel blij zijn dat hij Loek nog heeft mogen leren kennen.

Heel veel sterkte!

Eveline

Heel veel sterkte Rosanne.

Hier is de situatie vergelijkbaar. Mijn schoonmoeder is in het terminale stadium van longkanker, maar houdt het al veel langer vol dan de artsen hadden verwacht. Maarja, ze gaat wel achteruit en je weet toch niet wanneer het ineens zo ver is. En mijn moeder  heeft zowel borstkanker met uitzaaiingen als baarmoederkanker. Ze is net weer terug uit het ziekenhuis, het gaat ietsje beter, maar het blijft eigenlijk gewoon wachten op weer slecht nieuws.

Ik kan me voorstellen dat jullie nu niet op vakantie gaan, maar vergeet niet ook aan jezelf en je gezinnetje te denken hoor!
Hopelijk kan je schoonvader nog even genieten van zijn kleinzoon.  

heel veel sterkte,
groetjes,
Karin

jeetje, wat erg. kan me voorstellen dat jullie nu liever thuis, dicht bij opa en oma zijn.
lijkt me heel verstandig. lijkt me zo'n rotsituatie. ik wens jullie heel veel sterkte!

liefs marijke

Hoi Rosanne,

goede en logische beslissing! Wel een hele nare situatie, maar logisch dat jullie in de buurt willen blijven nu het niet goed gaat met je schoonvader. Ik hoop dat jullie nog lekker van elkaar kunnen genieten en heel veel sterkte.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan