toch niet op vakantie

Ha meid,
wat ontzettend moeilijk zeg. Krijg er tranen van in mijn ogen. Vreselijk zulk nieuws. Wel fijn dat hij Loek nog heeft gekend en er nu hopelijk ook van kan genieten nog. Zal wel een hoop afleiding geven als jullie op bezoek gaan.
Snap dat jullie nu niet op vakantie gaan. Groot gelijk. Heel veel sterkte, ook voor Dave.
Lieve groetjes van Veerle

Dag lieverds!

Bedankt voor jullie reacties! (maar dat wist ik al wel....) Dave zal hier ook erg blij mee zijn, ik zal het hem nog wel laten lezen. Hij is nu bij zijn ouders, samen met zijn broer. Is het hele gezin bij elkaar.
Het is zo dubbel. Met vlagen dringt het door en ook helemaal niet. We kunnen het ons helemaal niet voorstellen dat het bv in een paar weken gedaan kan zijn! Het is idd heel fijn dat hij Loek nog heeft gekend. We hoopten eerst dat hij de geboorte nog mee zou maken, maar zijn halfjaardag gaat hij ook nog halen!

En Karin: wat heftig voor jou, jij hebt het aan twee kanten nu! Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen hoe het voor je is.

Ja, heftig is het zeker.  Maar sinds de geboorte van Suze lijk ik het allemaal veel beter aan te kunnen. Hebben jullie dat ook? Ondanks alle ellende geniet ik zoooo van mijn kleine meisje en ook van het feit dat beide oma's haar toch nog hebben leren kennen. Ik film en fotografeer me dan ook suf. Ze wonen allemaal ver van ons vandaan en zo kunnen ze toch iedere dag meegenieten.

Sterkte, ook voor Dave.

lieve groetjes,
Karin

Hoi Rosanne en Karin !
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd ! Zoals al eerder gezegd ... wat fijn dat ze jullie ukkies nog kunnen meemaken !
Veel liefs, Sas

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Rosanne, het was niet mijn bedoeling om aandacht te vragen in jouw topic hoor, sorry!
Met Suze's oma's gaat het op het moment naar omstandigheden redelijk.

groetjes,
Karin

och, Karin... maak je niet druk. Dat is niet erg hoor! Ik kan aandacht best delen!!!
Het is niet mijn alleenrecht, hoor!

Terug
Bovenaan