Toch niet ??

A

Anoniem

Guest
Hoi mijn naam is Nathalie. Ik ben18 feb. voor het laatst ongi geweest. Ik ben eigenlijk altijd op tijd. Mijn nod was 21 maart. Dus met de symptomen die ik herken van mijn eerste zwangerschap denk je het is raak, toch.

Inmiddels 3x getest vanochtend ook weer. De symptomen houden nog steeds aan. Weer een negatieve uitslag.     K*t!!!!.   Hoelang moet ik nog testen of wanneer wordt ik nu eindelijk ongi om iets te weten?

(Bij mijn eerste zwangerschap heb ik pas in week 7 getest en meteen duidelijk zwanger!!!!)

Wie herkend dit en kan me meer vertellen? Of wie heeft zin om mee te klagen!

He die Nathalie, ik herken je probleem. Ik zelf was 18 dagen overtijd.
Maar na een bloedtest was ik dus toch niet zwanger. Heel vervelend aangezien mijn lichaam me al die tijd voor de gek heeft gehouden. Dus je bent niet de enige.
Om gek van te worden. Nu een paar druppels bloed gehad.
Ik lees dat veel vrouwen hier last van hebben. Jij kunt natuurlijk wel zwanger zijn.
Neem me niet kwalijk. Maar je lichaam doet somsrare dingen met je.
Ik zou gewoon blijven testen.
Groeten Jeniffer

He die Nathalie, ik herken je probleem. Ik zelf was 18 dagen overtijd.
Maar na een bloedtest was ik dus toch niet zwanger. Heel vervelend aangezien mijn lichaam me al die tijd voor de gek heeft gehouden. Dus je bent niet de enige.
Om gek van te worden. Nu een paar druppels bloed gehad.
Ik lees dat veel vrouwen hier last van hebben. Jij kunt natuurlijk wel zwanger zijn.
Neem me niet kwalijk. Maar je lichaam doet somsrare dingen met je.
Ik zou gewoon blijven testen.
Groeten Jeniffer

Het zou heel goed kunnen dat je tog wel zwanger   bent.

Toen ik van mijn eerste zwanger was deed ik met ongeveer 10, 11 weken een test.

En toen gaf ie het ook heel duidelijk aan dat ie positief was!

Dus ik zou nog eventjes wachten en dan toch maar weer testen.

dames, bedankt voor de reactie.

Inmiddels 11 dagen overtijd. Voornamelijk 's avonds last van steekjes en trekken onderin mijn buik. Missleijkheid komt en gaat net als mijn energie. Wat me wel erg opvalt, last van slappeloosheid, ik heb de hele week moeilijk in slaap kunnen komen en blijven. Dit voor iemand die altijd kan slapen als ze maar een bed ziet.

Zelf voel ik me nog steeds zwanger, maar de testen hebben wel twijfel gezaaid. Ik houd me vast aan de belofte pas volgende week woensdag weer te testen maar wel moeilijk.
Zoals bij een ander gelezen het is echt wel (gok)verslavend.

nathalie

mmmmmmm.....

inmiddels 13 dagen nod, Het is een lange wacht naar woensdag. Ik heb mezelf beloofd tot dan te wachten. Anders ben ik weer een teleurstelling rijker. En als het dan nog niet zo is , maar naar de HA

nathalie

Hoi Nathalie,

Hoe gaat het ? Is het nog een beetje volte houden al die spanningen van het wachten?
Nou ik heb vanmorgen getest en weer negatief!!

Nu inmiddels 3 wkn overtijd. Ik voel wel steekjes aan de zijkant van mijn borsten tijdens het ademhalen. En Savonds een opgeblazen gevoel. En moeheid.

Maar als ik eerlijk ben heb ik zo het  idee dat ik afgelopen dond mijn eisprong weer  gehad heb. Want ik voelde  mijn eierstokken.  En had afgelopen dond. afscheiding met wat oud bloed verloren. Eigenlijk verwacht ik volgend weekend ongi te worden omdat dan mijn volgende menstratie weer plaats moet vinden. Dan ben ik in totaal 56 dgn overtijd. Als ik het dan nog niet ben geworden dan laat ik er nog 2 wkn overheen gaan om dan een bloedtest aan te vragen.

Jij gaat woensdag weer testen he!
Ik hoop van harte dat je positief mag testen!!
Veel geluk Nathalie ik zal voor je

Groetjes, Nootje.

Hoi Nathalie,

Even een rectificatie:
volgend weekend geen 56 dgn overtijd maar 28!!!

gr. Nootje.

Terug
Bovenaan