Toch niet ??

Ik heb op de volgende site www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php  een hcg-waarden tabel gevonden.Ik weet niet of je iets aan hebt maar als je aan de onderste waarden zit kun je tot 21 dagen na bevruchting pas op een waarde van 18 zitten. Als dit bij mij zo is moet ik a.s. woensdag genoeg hcg in mijn urine hebben zitten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Er zijn ALTIJD uitzonderingen op het gemiddelde.
Ik ben intussen weer wat gerust gesteld.

Ik hoop dat iemand wat heeft aan deze info

groet nathalie

Hoi Nathalie,

Erg bedankt nog voor de HCG tabelsite!
Voor jou straks nog wel even spannend of kon je het niet laten om al eerder een test te doen? hi hi

Voor mij is het denk ik over omdat ik vanmorgen weer wat bruine afscheiding had met watkleine rode draadjes bloed. En kheb nu ook weer een ongi gevoel dus dat zal wel kunnen los barsten vanavond. Maar goed Ik probeer optimistisch te blijven !

Ik heb gister alvast wel andere testen besteld nu van clear blue. ns kijken wat die gaan doen bij mijn evt volgende overtijd.

Lieve Nathalie jij heel veel succes gewenst woensdag!!!

Ik blijf je volgen!

Liefs, Nootje.

Berichtje voor nootje,

Ik had een vraag gesteld aan de samenwerkende apothekers over hoe het  werkt met de hcg waardes. Wanneer ze uitslaan. Dit is namelijk  het merk dat ik gebruik. Zij zei dat ik nog een kleine kans had zwanger te zijn en dat hun testen uitslaan bij een hcg- waarde van 25IE, maar als bijnoot zei ze dat sommige a-merken zoals cleableu een waarde van 50IE hebben. Ik dacht dat je dit wel zou willen weten.

Ik ga dus morgnochtend weer testen want terug gerekend moet de test dan wel uitslaan als ik zwanger ben. Duim maar voor me.Mocht het weer negatief zijn maar even naar de HA want dan is iets gewoon niet goed of misschien dan nog een bloedtest!

groetjes nathalie

Hallo,

Van ochtend weer getest nummer 4 dit keer. Inmiddels 14 nod.Ik vind het vreemd dus ik heb voor morgenvroeg een afspraak bijde HA. Ik hoop alleen dat hij me probeerd af te poeieren. Ik  neem gewoon wat ochtendurine mee voor het geval hij zelf ook nog een test wil doen.

Ik hoop dat hij me in elk geval wel doorstuurd voor een bloedtest. Waarschijnlijk ben ik dan toch niet zwanger, maar ik heb het gevoel dat er dan toch iets is wat mijn hormoonhuishouding in de war schopt. Ik hoop dus dat dat dan in elk geval uit de bloedtest blijkt.

Verder als ik wel gewoon ongi was geworden is van daag ons klus tijdperkje weer aangebroken.

Dus wens me succes!!!

groetjes nathalie

Terug
Bovenaan