Toch niet??

Heeej meid,

nou das lief van je, maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongesteld word, de klachten waren wel anders deze maand, maar goed, misschien ben ik er ook wel veel te veel mee bezig.. misschien komt het wel door de hormonen, geen flauw idee. wil nu ook niet meer testen voor mn nod. even afwachten deze week. moet woensdag ongesteld worden..

ben zo blij voor jullie! echt geweldig, is jullie ook heel erg gegund na 1,5 jaar! spannend, 9 september. dat duurt niet meer zo lang. leuk hoor.. laat je nog even weten hoe dat is gegaan?

liefs diaan

heej,

ok dan! :)

ik houd jou ook op de hoogte hoor! zit vandaag op dag 31, denk dus dat ik morgen ongesteld moet worden, als  mn cyclus  net zo lang als vorige maand is.. heb een ontzettend zere rug.. kan bijna nie normaal zitten van de pijn. dus dat zal wel een hint zijn dat de ongesteldheid er aan zit te komen.

nu nog niets, mn afscheiding is iets geler, was weken lang spierwit. dus we wachten het gewoon even af.

en jij: geniet van alles! :)

liefs diaan

HOi hoi,

Ik had al ff gereageerd bij het andere topic. Maar wou ff tegen je zeggen dat je de moed niet moet laten zakken. Ik heb twee rondes clomid gehad en ben nu zwanger. Het is alleen maar een goed teken dat je wel al een reactie hebt gehad op de 50mg. Meid kop op we gaan ervoor.

Liefs Russell

Hey meid,

thnx voor de lieve woorden, je bent lief!! :)

je weet hoe het is.. en hoe het soms kan voelen, maar we gaan gewoon positief op naar de volgende ronde.. dit wordt trouwens al onze 4e ronde clomid, volgens mij zei ik 3e..

komt wel goed :)

dikke knuffel

Terug
Bovenaan