Toch niet..

Afgelopen nacht een erg onrustige nacht gehad..
Ik werd om half 3 wakker van flinke krampen na een tijd +- uur kwam er voor mijn gevoel ook aardig een ritme in maar was om het kwartier.. Pijn in de rug, pijnelijke harde buik de ene keer kramp in de onderbuik ander keer boven in de buik.. Werd op een gegeven moment ook behoorlijk misselijk..

Onderhand was er een ruim half uur een vast ritme maar nog altijd niet om de 10min of minder(dat hadden we afgesproken met me vk ivm me geschiedenis van afgelopen weken) onder tussen me man wakker gemaakt omdat ik zo iets had van nou nog even en ik ga bellen.. Maar opeens was het ritme weg de krampen werden ook minder pijnelijke en hielden ook minder lang aan..

Dus toch vals alarm.. Dus toen toch weer inslaap gevallen om half 9 werd ik wakker niets aan de hand.. Tot ik weer elke keer harde buiken kreeg met flinke rugpijn.. Me buik ontspande weinig en zelfs een warme douche hielp niet af en toe waren de harde buiken ook erg pijnelijke.. Dus ik had zo iets van gaat het dan toch gebeuren.. Maar er was geen ritme in te vinden en na een ruim uur stopte het weer.. Dus weer vals alarm..

Dus was me een nacht en ochtend wel.. en die kleine houd volgens mij van valse alarmen geven :S

haha ooooh wat erg denk je eindelijk het gaat beginnen..............is het valse start.....!
Hopelijk heeft het wel wat gedaan dit voorwerk dan is het niet helemaal voor niets geweest.
hoop dat je komende nacht ff kan bij slapen.

liefs louise

Oh, wat lijkt me dat vreselijk voor je zeg! Dan denk je dat het gaat beginnen, doet het pijn, maar is het loos alarm. Sluit me aan bij Louise, hopelijk heb je vannacht flink wat voorwerk verricht! En wie weet....vandaag.....misschien zet het toch wel door.
Ik hoop het voor je!

Liefs
Ingrid

Ik hoop dat er wat voorwerk is gedaan.. Hoop inderdaad dat ik vannacht beter slaap..

Van mij mag het nog even wachten ben overmorgen namelijk pas 37 weken dus een beetje vroeg.. Daarnaast wil ik eerst weten wat er uit de groei echo komt van maandag..

he bah jammer. zo herkenbaar!
KREEG van mn vk de tip om niet meteen met een klok te gaan zitten en op de tijd te letten als het gebeurde...maar snap nog steeds niet hoe ik dat zou moeten doen!

Slaap lekker vanavond

he dromertje afgelopen donderdag ook last van gehad, begon om een uur of 4 elk half uur, en savonds om 23 uur stopte het. hoop voor je idd dat het wat voorwerk is maar ook dat het nog even blijft zitten zodat je de groeiecho nog kan doen. hopelijk heb er niet tevaak last van anders worden het wel erg korte nachten

Is het je eerste??? Heb ik ook gehad. Een aantal nachten achter elkaar, om gek van te worden! Bij mij heeft het daarna niet lang meer geduurd voordat de bevalling echt doorzetten... hoop houden dus!

Het hoort er trouwens wel bij hoor! Dus meiden, stel je er maar vast op in. In de laatste weken kun je flink last hebben van onregelmatige wee"en die al best pijnlijk kunnen zijn. Niet leuk, maar ja... de baarmoedermond moet week worden. En als die week genoeg is dan gaat het echt doorzetten!

Terug
Bovenaan