Toch niet..

Raar genoeg hou ik de korte gebroken nachten goed vol komt denk ik omdat ik over dag verplicht rust moet houden..

@bloempje27 ja dit is voor ons de eerst dus we weten ook totaal niet wat we kunnen verwachten

ah... stomme loze alarmen oook.....

Rustig aan maar en dan zal je kleine zich vanzelf een keer echt aandiene...

hoop voor je dat het nodige voorwerk idd al begonnen is...

liefs

Net of ik mijn eigen nacht terug lees! Gelukkig had ik qua pijn een redelijk rustige dag (de kleine man is wel al de hele dag echt super onrustig) maar de nacht was echt spannend (ik ben pas 35 wk vandaag). Hoop voor ons beiden dat het voorwerk tot iets goeds leidt en dat de échte bevalling lekker vlot verloopt.
Sterkte aankomende nacht!

Greetz Esz

vermoeiend lijkt me, je rust pakken als het kan..... (makkelijk gezegd maar dat kan ik ook niet..) maar inderdaad het doet wel wat van binnen...verweken vd baarmoedermond of stiekem al iets ontsluiting dus is meestal niet voor niets!! Duimen dat je niet teveel van dit soort nachten gaat hebben!!

groetjes Fee

Hoi,
Ik heb nu ook veel last van voorweeen, maar heb nog niet het idee gehad dat het begon!
Bij de jongste daarintegen had ik dat ook, begon met kerst en elke keer vals alarm, kwam uiteindelijk op 10januari!
Het is vervelend ja, maar je kunt niks anders dan afwachten!
Liefs

Dit was ook voor het eerst dat ik het gevoel had..

Gelukkig afgelopen nacht goed geslapen maar liefs een 6,5 uur achter elkaar en van morgen om half 10 ben ik weer even gaan slapen en heb ik nog een anderhalf uur kunnen pakken..

Terug
Bovenaan