Toch niet...

Jeetje meid, wat een nare situatie... Iknduim voor je dat alles goed mag gaan. Sterkte!

sterkte , vervelende situatie dit ...
ga voor je duimen dat alles goed mag zijn/gaan ...

Liefs

Net als alle voorgaande dames, niets dan sterkte.
Ik heb helaas twee keer een miskraam gehad, waarvan een spontaan na ook ongeveer 6 a 7 weken. Als het lukt laat het verdriet er zijn en probeer het een plekje te geven.

Veel succes met deze moeilijke periode voor jullie alle bij!

Inmiddels is het zaterdag en heb ik geen hoop meer. Het bloeden is nog niet gestopt en ik heb de afgelopen dagen ook een hoop kleine stolseltjes verloren. Ik zie het somber in. Ben erg emotioneel deze dagen. Niet als onze kleine meid wakker is want dan moet alles gewoon doorgaan maar als ze ligt te slapen overvalt het mij gewoon weer. Bah, dit is echt vreselijk.

Liefs Heidi

Heel veel sterkte lieve Heidi,

Wat rot voor je dat de hoop steeds verder wegzakt. Heb je komende week nog een afspraak bij de vk?

Heel veel sterkte...

Liefs Daisy

Hey Allemaal,

Heb afgelopen maandag de VK aan de telefoon gehad. Helaas ben ik niets wijzer geworden. Ik moet nog een week wachten op een echo. 21 mei mag ik komen. Het vloeien is nu opgehouden. Het gevoel van in de de wachtkamer zitten bevalt mij helemaal niet. Heb liever zo snel mogelijk duidelijkheid. Weet ook wel dat dat niet zo maar kan maar dit is ook echt niets.
Houd jullie op de hoogte.

Liefs

Terug
Bovenaan