toch nog een clearblue ertegenaan gegooid

Ik vond het eigenlijk onzin (na twee posi testen) om nog zo'n digitale clearblue te doen. Maar omdat we dat bij de eerste ook hadden gedaan leek mijn man het leuk om nog eens te doen.

Maar nu stond op die test (na 10 sec) ZWANGER
en daarna eronder 2-3 weken.

Of ik zit net op het randje
of ik ben langer zwanger dan gedacht
of misschien zijn het er wel twee???

Had gelezen in de gebruiksaanwijzing van de test namelijk dat de test in geval van meerlingzw.schap onjuiste indicatie kan weergeven omdat je lichaam meer hcg produceert.

Nu ga ik er eigenlijk vanuit dat het er eentje is, maar als het er twee zijn ben ik dubbel in de wolken!!!

Hoe staan jullie tegenover een meerlingzwangerschap?

Zowiezo omdat Lynn IUI heeft gehad, is de kans natuurlijk ook wel meer aanwezig he

liefs

Oja mijn laatste menstruatie was 1 maart, dus bij een cuclus van 28 dagen(wat ik eigenlijk altijd heb gehad) zou ik dus net geen twee weken geleden de bevruchting hebben gehad.

Maar maakt ook niet uit....

Ik vroeg het me eigenlijk alleen even hardop af....

liefs

IK heb mijn cyclus geteld na de 1ste dag van mijn miskraam, 2 maart dus,.....en die van mij gaf dus 1-2 weken aan,.....wie weet draag je dubbel plezier!!!Spannend!xxx

Hoi Heppy,

Ik heb op de NOD dag getest en bij mij stond er ook 2-3 weken zwanger. Ik heb de gebruiksaanwijzing niet verder gelezen dan hoe lang je de stick moest onderdomplen..... Binnen 10 sec kreeg ik ook de uitslag zwanger. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je 1-2 weken alleen te zien kreeg als je voor je NOD zou testen.
Ik ga dus niet uit van een meerling (al zou ik dat ook wel leuk vinden).

Liefs Vlinder

Lieve heppy,

Ik had natuurlijk ook ruim voor nod al positief getest en op de dag van m'n nod een digitale die ook 2-3 weken aangaf en aangezien wij een exactevdatum hebben van bevruchting kon 2-3 weken helemaal niet maar ik heb het uitgelegd gekregen! 2-3 weken staat gelijk aan evht 4-5 weken, tellend vanaf je eerste dag, laatste menstruatie ben je exact 4 weken (eerte 2 krijg je cadeau) en ga je dus je 5de week tegemoet, snap je?

Mijn man zei ook direct, je maakt heel veel hcg aan en misschien is het wel een tweeling! Pfff.....toen moest ik ff slikken hoor. Ben er zelf 1 van een tweeling, mijn man z'n vader (leeft niet meer) was een tweeling en de oom van mijn moeder was een tweeling dus......Het zou kunnen! Als het zo is.....tsja.....dan is het zo maar als ik eerlijk ben.....liever 1 kindje! Mijn moeder wist namelijk niet toen ik en mijn zus werden geboren dat ze een tweeling kreeg en mijn broer is maar 2,5 jaar ouder dus het was voor hun loodzwaar en ook al ben ik heel gelukkig opgevoed en blij dat ik een zus heb, ik neem me petje af voor hun en hoe ze het hebben gedaan want echt.....tijden waren toen echt wel anders!

Liefs Lynn.

Haha, Thnx voor de uitleg! Ik wist het wel hoor. Bij mijn eerste had ik éond dezelfde yijd een cb gedaan, en die gaf toen wel 1-2 aan daarom.....

En waarom geen twee? Lijkt me geweldig!!!!

Liefs

Ik heb een goedkopere versie van de digitaletest gedaan denk ik, haha. Bij kwam er alleen zwanger te staan en geen week aanduiding.
Ik ga er vanuit dat ik nu 4+ 4 of 5 dagen zwanger ben.

Terug
Bovenaan