toch nog een clearblue ertegenaan gegooid

Hallo Heppy,

Ik had ook zoiets!
Was 3-3 voor het laatst ongesteld en had 21-3 al een positieve test, ook heeeeel snel en ook 2-3 weken. Dus ik dacht ook al, of 3-3 was innesteling en 2-2 was al de laatste menstruatie, of een tweeling!! Ik zou het erg leuk vinden! Is ons 1e kindje.. Heel spannend. Wel vanaf het begin bloedverlies dus mag volgende week voor de 1e echo.... Dat maakt het wel een beetje eng al dat helder bloed....

Pfff dan moet ik helemaal een meerling krijgen. Mijn laatste menstruatie was 10 maart maar mijn eisprong was op 20/21 maart (voel ik) en afgelopen dinsdag gaf hij s'middags 3+ aan. En dat klopt met mijn eisprong. Ik ben volgens mijn eisprong 5 weken. Ik heb 14 dec in de lijst staan, maar ik kom eerder bij 12/13 dec uit. Ik wacht wel op de termijn echo voor een uiteindelijke datum. Hecht er maar niet te veel waarde aan. De een maakt veel sneller meer hcg aan dan de ander. En lynn heeft een mooie en goede uitleg gegeven.

Een tweeling zou ik erg leuk vinden. Mijn zus moeder, tante en oma hebben allemaal een tweeeiige tweeling gehad en deze vorm is erfelijk. Dus het zou kunnen. Ze hebben het nooit lastig gevonden. Je wordt er vanzelf handig in. Nu zijn wij ook allemaal erg nuchter daarin en het komt zoals het is. maar ik verwacht het niet.

Terug
Bovenaan